Quote from Guest on 4 July 2010, 18:01Allt går så bra nu! Det är så underbart! Jag har sprungit sedan i maj och nu märker jag vilken skillnad det är. Jag springer snabbare och längre och gladare. Lyckades springa 6 km (på nästan en timme iofs) utan att gå i en enda backe för en vecka sen. Kan
Allt går så bra nu! Det är så underbart! Jag har sprungit sedan i maj och nu märker jag vilken skillnad det är. Jag springer snabbare och längre och gladare. Lyckades springa 6 km (på nästan en timme iofs) utan att gå i en enda backe för en vecka sen. Kan
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 18:11Härligt!! (t+)
Härligt!! (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 4 July 2010, 18:13Underbart! 😀
Underbart! 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 18:15Bra kämpat! (t+)
Bra kämpat! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 20:13Jag älskar att höra sådana här berättelser. Hoppas att du inte går för fort fram nu bara. Ligg gärna på denna nivån ett tag, för jag vill verkligen inte att du skall få det bakslag som kanske 80% av os alla andra drabbas av.
Sedan ett citat av Caballo Bl
Jag älskar att höra sådana här berättelser. Hoppas att du inte går för fort fram nu bara. Ligg gärna på denna nivån ett tag, för jag vill verkligen inte att du skall få det bakslag som kanske 80% av os alla andra drabbas av.
Sedan ett citat av Caballo Bl
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 20:51Men kör nu för fanken inte fortare än förut. Då kommer den första baksmällan som ett brev på posten...(Brunt å med fönster..?!)....Det kallas för skador....och sådana man får om man brakar på allt för snabbt i sin iver att bli bättre,bättre å bättre.....H
Men kör nu för fanken inte fortare än förut. Då kommer den första baksmällan som ett brev på posten...(Brunt å med fönster..?!)....Det kallas för skador....och sådana man får om man brakar på allt för snabbt i sin iver att bli bättre,bättre å bättre.....H
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 20:53Jag förstår precis hur du känner, kom precis hem från en löptur och lyckades för andra gången denna veckan förbättra min tid på 3 km. Har sprungit sedan förra hösten med det är först nu i vår som jag tagit tag i löpningen ordentligt. Jag älskar känslan av
Jag förstår precis hur du känner, kom precis hem från en löptur och lyckades för andra gången denna veckan förbättra min tid på 3 km. Har sprungit sedan förra hösten med det är först nu i vår som jag tagit tag i löpningen ordentligt. Jag älskar känslan av
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 13:54Tack för alla fina kommentarer!
Jag aktar mig ganska noga för att bli skadad. Det är min stora skräck. Jag vill ju fortsätta med det här!
Det där med att inte öka farten är svårt, för det kommer ju liksom automatiskt när man blir starkare och får bättr
Tack för alla fina kommentarer!
Jag aktar mig ganska noga för att bli skadad. Det är min stora skräck. Jag vill ju fortsätta med det här!
Det där med att inte öka farten är svårt, för det kommer ju liksom automatiskt när man blir starkare och får bättr
Quote from Annika Andersson on 5 July 2010, 14:46Vad härligt (t+)
Jag testade idag att dra ner på tempot och lyckades då jogga 4*10 minuter med 2 min gång före varje pass. Om jag hade haft någon med mig så hade vi kunnat prata med varandra hela tiden. Har lovat mig själv att fortsätta i detta lugna tem
Vad härligt (t+)
Jag testade idag att dra ner på tempot och lyckades då jogga 4*10 minuter med 2 min gång före varje pass. Om jag hade haft någon med mig så hade vi kunnat prata med varandra hela tiden. Har lovat mig själv att fortsätta i detta lugna tem
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 16:32Du är verkligen värd det moln du nu svävar på. (t+)
Du är verkligen värd det moln du nu svävar på. (t+)