Quote from Guest on 2 May 2010, 15:18Har provat flera mp3 spelare med fm radio , men radio kvlitet är lite sådär. Skulle gärna lysna på P1 eller någon annan radio station under LSD på helgerna om man skulle hittar någon apparat i lagom storlek för att kunna lysna på fm radio . Kom gärna m
Har provat flera mp3 spelare med fm radio , men radio kvlitet är lite sådär. Skulle gärna lysna på P1 eller någon annan radio station under LSD på helgerna om man skulle hittar någon apparat i lagom storlek för att kunna lysna på fm radio . Kom gärna m
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 15:28Jag gillar också P1 under långa ensampass och den bästa lösningen jag hittat är podcasts. Då slipper man brus och annat krångel.
Jag gillar också P1 under långa ensampass och den bästa lösningen jag hittat är podcasts. Då slipper man brus och annat krångel.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 15:51Det var ett strålande förslag
Det var ett strålande förslag
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:24Varför inte använda radion i telefonen? De flesta mobiler idag har radio.
Varför inte använda radion i telefonen? De flesta mobiler idag har radio.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:16Det är svårt med mottagning och det brusar mycket. Har provat nokia n95 ,Iphone 3gs och flera mp3 spelare . Tyvär har jag inte lyckats attt pricka in det rätta model. Jag hoppas att det finns någon telefon eller mp3 spelare som har bra mottagning som int
Det är svårt med mottagning och det brusar mycket. Har provat nokia n95 ,Iphone 3gs och flera mp3 spelare . Tyvär har jag inte lyckats attt pricka in det rätta model. Jag hoppas att det finns någon telefon eller mp3 spelare som har bra mottagning som int
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:20Bättre att lyssna på lärkorna.
Bättre att lyssna på lärkorna.
Quote from Lena O on 2 May 2010, 19:36Min HTC Touch Diamond funkar klockren .... Och P2 för LSD
Min HTC Touch Diamond funkar klockren .... Och P2 för LSD
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:57Jag använder mig av S-E och där fungerar både radio och spelar klockrent. Finns numera också med en trådlös antenn som gör livet än enklare via Bluetooth. Provade förr med Nokia och iPhone men deras radio är kass.
Jag använder mig av S-E och där fungerar både radio och spelar klockrent. Finns numera också med en trådlös antenn som gör livet än enklare via Bluetooth. Provade förr med Nokia och iPhone men deras radio är kass.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:57Jag använder mig av S-E och där fungerar både radio och spelar klockrent. Finns numera också med en trådlös antenn som gör livet än enklare via Bluetooth. Provade förr med Nokia och iPhone men deras radio är kass.
Jag använder mig av S-E och där fungerar både radio och spelar klockrent. Finns numera också med en trådlös antenn som gör livet än enklare via Bluetooth. Provade förr med Nokia och iPhone men deras radio är kass.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 23:03Håller med Fredrik; podcast är grymt! Då får man välja vad man skall lyssna på.
Om man inte vill ha musik för att hålla tempot så kan man få sig lite vetande till livs.
Favoriter:
- P3 Dokumentär
- P1 Spanarna
- Ekots lördagsintervju
- Sommarpratarna
-
Håller med Fredrik; podcast är grymt! Då får man välja vad man skall lyssna på.
Om man inte vill ha musik för att hålla tempot så kan man få sig lite vetande till livs.
Favoriter:
- P3 Dokumentär
- P1 Spanarna
- Ekots lördagsintervju
- Sommarpratarna
-