Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:40Tänkte köpa ett par sportlurar (Philips 399:- på Kjell&Co) för att lyssna på böcker när man springer. Men på cykeln? Vet inte om jag vågar. Då har jag fullt upp med att lyssna efter bilar som försöker preja en av vägen. Skall skaffa en så där fjantig speg
Tänkte köpa ett par sportlurar (Philips 399:- på Kjell&Co) för att lyssna på böcker när man springer. Men på cykeln? Vet inte om jag vågar. Då har jag fullt upp med att lyssna efter bilar som försöker preja en av vägen. Skall skaffa en så där fjantig speg
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:06Sonys minsta (men dyra) använder jag. Väger ingenting, drar ingen ström men har en högklassig mottagning. Perfekt för cykling!
Sonys minsta (men dyra) använder jag. Väger ingenting, drar ingen ström men har en högklassig mottagning. Perfekt för cykling!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 17:53Sonys minsta (men dyra) använder jag. Väger ingenting, drar ingen ström men har en högklassig mottagning. Perfekt för cykling!
Menade du renodlade radio Håkan ?
Sonys minsta (men dyra) använder jag. Väger ingenting, drar ingen ström men har en högklassig mottagning. Perfekt för cykling!
Menade du renodlade radio Håkan ?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:38LSD = Long Steady Distance
LSD = Long Steady Distance
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:53Ja, det är en renodlad FM-mottagare. En vanlig walkman, tror den kostar runt 500 spänn.
Ja, det är en renodlad FM-mottagare. En vanlig walkman, tror den kostar runt 500 spänn.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:39Hej Daniel.
Vad är LSD? Det är min drog;) Inte drog drog utan träningsdrog.
"På 60-talet introducerade den nye zeeländske tränaren Arthur Lydiard något som kom att kallas LSD, inte drogen men väl som en förkortning av ”Long Slow Distance”, som grunden f
Hej Daniel.
Vad är LSD? Det är min drog;) Inte drog drog utan träningsdrog.
"På 60-talet introducerade den nye zeeländske tränaren Arthur Lydiard något som kom att kallas LSD, inte drogen men väl som en förkortning av ”Long Slow Distance”, som grunden f
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:58Ahhh ... Tack Fredrik och P.
Näst-näst veckan (med början 17:e maj) arbetar jag i Oslo. Så näst fredag börjar jag en LSD till Oslo. Jag har bestämt mig för att cykla den här gången. Det har varit lite för mycket degande transport på sistone (flyg och bil
Ahhh ... Tack Fredrik och P.
Näst-näst veckan (med början 17:e maj) arbetar jag i Oslo. Så näst fredag börjar jag en LSD till Oslo. Jag har bestämt mig för att cykla den här gången. Det har varit lite för mycket degande transport på sistone (flyg och bil