Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFodral iphone 3GS
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej, funderar på att skaffa ett fodral som klarar svett och fukt vid löpning för min iphone, har snöat in på en modell som heter Amphibx Fit från http://www.h2oaudio.se
(har deras interval case sen tidigare till min shuffle, och det funkar klockrent.)

Någon so

Inte mycket till hjälp här 🙁

Beställde ett idag iaf då de nu hade -10% påsk rabatt + frakfrit, så får väl agera test kanin själv, så här i påsk tider... (H)

/U

När jag springer med min iPhone 4 så har jag den i en plastpåse som kostat nånting nära 0:-. Funkar!

Jag har inte iPhone utan annan smartphone, och jag tar i allmänhet inte med den när jag springer. När jag cyklar har jag den med mig däremot, men då räcker det vanliga läderfodralet jag har till den, i värsta fall i kombination med en plastpåse.

Men jag

En plastpåse i handen känns inte riktigt som min grej + att jag funderar på att börja använda en löpar app så då lär det ju bli mer intressant att ha med sig luren inte bara för musik. Fodralet jag beställde ska vara universal modell... Återkommer med tes

1L-fryspåse, påsklämma. Kasta ner i ficka, ryggsäck eller drickabälte. Bluetooth-lurar. Klockrent.

Blutooth-lurar? Fredrik, finns de att köpa till Iphone 4? Verkar ju himla smart att slippa alla sladdar att trassla in sig i + att de kanske sitter bra när inte sladden slänger och dänger....eller?

Jag har ett par plantronics backbeat 903, och de funkar finemang till min iphone3gs. Lurarna passar mina öron och huvud bra, lite fel längd/form på sladden mellan lurarna som kändes en gnutta irriterande i början. Lurarna funkar ju även som headset så man

2:a passet idag med mitt nya Amphibx Fit fodral. STOR glädje att äntligen ha ett fodral som sitter bra (läs kvar) på armen under hela rundan. Det är som en liten kudde på baksidan också vilket gör att den inte sitter åt på samma sätt som mina tidigare fod

plantronics backbeat 903?
Följde det med olika öronpluggar eller är det bara de som är på bilden/original?
Hur är nacksupportet, är det mjukt och flexibelt, eller mera hårdplast?
Persoligen har jag haft svårt med nacksupportslurar + att det känns lite os

12