Quote from Guest on 12 December 2008, 15:58Hej alla glada löparkompisar.
Jag har förstått att de flesta av er inte gillar löparbandet. För egen del tycker jag det är ett bra alternativ när vintern slår till.
Vad jag däremot saknar vid dessa tillfällen är en footpod till min 305:a. Är det någon som
Hej alla glada löparkompisar.
Jag har förstått att de flesta av er inte gillar löparbandet. För egen del tycker jag det är ett bra alternativ när vintern slår till.
Vad jag däremot saknar vid dessa tillfällen är en footpod till min 305:a. Är det någon som
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 16:08Sökning på prisjakt &pricerunner på fotpod och fotsensor ger runt tusenlappen i pris. Sen är det individuellt om man tycker det är vettigt eller inte.
Sökning på prisjakt &pricerunner på fotpod och fotsensor ger runt tusenlappen i pris. Sen är det individuellt om man tycker det är vettigt eller inte.
Quote from Camilla Höög on 12 December 2008, 16:17Även om kronan är svag mot dollarn så är det nog ändå billigast att köpa en från USA om du kan ordna någon som hämtar den och slipper moms, dvs. kasta bort låda, kvitto och sånt innan den går genom tullen så den anses vara inhandlad vid något annat tillfä
Även om kronan är svag mot dollarn så är det nog ändå billigast att köpa en från USA om du kan ordna någon som hämtar den och slipper moms, dvs. kasta bort låda, kvitto och sånt innan den går genom tullen så den anses vara inhandlad vid något annat tillfä
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 16:22Betalar du resa och uppehälle kan jag åka.
Betalar du resa och uppehälle kan jag åka.
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 18:49David, jag måste säga att jag gillar ditt förslag. Kul med folk som ställer upp.
Var inne och kollade prisjakt själv men jag tycker nog att en tusing är lite för bra, med tanke på att klockan kostade 1995:-
Tyvärr så har jag inga kontakter i USA, men tac
David, jag måste säga att jag gillar ditt förslag. Kul med folk som ställer upp.
Var inne och kollade prisjakt själv men jag tycker nog att en tusing är lite för bra, med tanke på att klockan kostade 1995:-
Tyvärr så har jag inga kontakter i USA, men tac
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 13:04ööhh får man fråga varför du ska ha en fotpod ?
ööhh får man fråga varför du ska ha en fotpod ?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:50Han springer på löparbandet. Då kommer hastigheten in i klockan.
Han springer på löparbandet. Då kommer hastigheten in i klockan.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:29men man ser ju på löpbandet hur fort man springer
men man ser ju på löpbandet hur fort man springer
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:35Folk laddar upp data från klockan till datorn för att kunna analysera i efterhand.
Folk laddar upp data från klockan till datorn för att kunna analysera i efterhand.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:35jo det vet jag, har en själv.
jo det vet jag, har en själv.