Quote from Guest on 1 April 2009, 09:05Tänkte vara lite småmodig och ta upp ett ämne som det inte pratas så mycket om, nämligen läckage i samband med löpning eller gympa. Man behöver inte ha fött tunga barn eller slarvat med bäckenbottenträningen för att uppleva detta ibland (men sannolikheten
Tänkte vara lite småmodig och ta upp ett ämne som det inte pratas så mycket om, nämligen läckage i samband med löpning eller gympa. Man behöver inte ha fött tunga barn eller slarvat med bäckenbottenträningen för att uppleva detta ibland (men sannolikheten
Quote from Magnus Gelang on 1 April 2009, 09:15Aj det lät ont. Hur sitter en sån fast menar du?
Aj det lät ont. Hur sitter en sån fast menar du?
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:19Den är mycket mjuk, och böjs ihop när den förs in. Sätts in som en OB, typ. Väl inne "fälls" den ut och trycker på detta sätt ihop urinröret genom slidväggen. Perfa!
Den är mycket mjuk, och böjs ihop när den förs in. Sätts in som en OB, typ. Väl inne "fälls" den ut och trycker på detta sätt ihop urinröret genom slidväggen. Perfa!
Quote from Magnus Gelang on 1 April 2009, 09:37Aha den sitter i slidan altså. Ja då lät det inte så ont längre 😀
Aha den sitter i slidan altså. Ja då lät det inte så ont längre 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:41😀
Oj, var jag så otydlig...nej i urinröret hade det gjort fruktansvärt ont...
😀
Oj, var jag så otydlig...nej i urinröret hade det gjort fruktansvärt ont...
Quote from Jan Lundquist on 1 April 2009, 09:44Aprilskämt?
Aprilskämt?
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:48Hahaha...om jag hade hävdat att den skulle sitta i urinröret hade det varit ett något ondskefullt aprilskämt.
Typiskt att starta en sån här tråd 1 april...tänkte jag inte på..
Hahaha...om jag hade hävdat att den skulle sitta i urinröret hade det varit ett något ondskefullt aprilskämt.
Typiskt att starta en sån här tråd 1 april...tänkte jag inte på..
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 11:13F-n!! "Contrelle" heter den ju!
F-n!! "Contrelle" heter den ju!
Quote from Magnus Gelang on 1 April 2009, 17:14Nej jag trodde alltså inte att den skulle sitta inne I urinröret när jag skrev min första kommentar/fråga. Trodde det skulle klämma till utifrån på något sätt och det lät ont 😀
Oj hade inte en tanke på att det är första april,,,,,haha om det hade varit e
Nej jag trodde alltså inte att den skulle sitta inne I urinröret när jag skrev min första kommentar/fråga. Trodde det skulle klämma till utifrån på något sätt och det lät ont 😀
Oj hade inte en tanke på att det är första april,,,,,haha om det hade varit e
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 17:59Jobbar på ett inlägg om detta problem och har intervjuat ett flertal personer. Förinfo. som jag kan ge till er är bla. att den typen av "inkontinestampong" som ni pratar om fungerar olika bra på olika personer. En av testpersonerna läckte lika mycket som
Jobbar på ett inlägg om detta problem och har intervjuat ett flertal personer. Förinfo. som jag kan ge till er är bla. att den typen av "inkontinestampong" som ni pratar om fungerar olika bra på olika personer. En av testpersonerna läckte lika mycket som