Quote from Guest on 19 August 2012, 16:54Det är nu en vecka kvar till Stockholm Tri och jag lurar lite på formtoppningen. Har tränat ner mig den sista tiden och tänker mig nu en relativt lugn vecka. Färre och kortare pass, men gärna med tempo.
Kommer dessutom att börja kolhydratladda med Vitar
Det är nu en vecka kvar till Stockholm Tri och jag lurar lite på formtoppningen. Har tränat ner mig den sista tiden och tänker mig nu en relativt lugn vecka. Färre och kortare pass, men gärna med tempo.
Kommer dessutom att börja kolhydratladda med Vitar
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:04Jag vet killar inom enduro och motocross som onsdag innan en tävlingshelg maxar ett pass för att sen bara äta-sova innan tävling. Tömningen ska tydligen lura kroppen att bättre ta upp och lagra kolhydrater under uppladdningen.
Vet inte hur länge din täv
Jag vet killar inom enduro och motocross som onsdag innan en tävlingshelg maxar ett pass för att sen bara äta-sova innan tävling. Tömningen ska tydligen lura kroppen att bättre ta upp och lagra kolhydrater under uppladdningen.
Vet inte hur länge din täv
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:12Ät en chokladkaka efteråt så löser det sig, mer energi kräver inte 5k.
Ät en chokladkaka efteråt så löser det sig, mer energi kräver inte 5k.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:37Om du ska köra på söndagen är det inga problem alls att börja ladda på torsdag kväll efter stafetten. Jag skulle nog inte tokmaxa dock.
Om du ska köra på söndagen är det inga problem alls att börja ladda på torsdag kväll efter stafetten. Jag skulle nog inte tokmaxa dock.