Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 14:06Vår hjärna fungerar som en dator. Den består av hardware: nervceller och fett samt software: tankar och känslor. Kan du programmera din hjärna som en dator?
Jag är ingen IT ingenjör. Men jag har läst psykologi och är nästan färdigt utbildad läkare. Det
Vår hjärna fungerar som en dator. Den består av hardware: nervceller och fett samt software: tankar och känslor. Kan du programmera din hjärna som en dator?
Jag är ingen IT ingenjör. Men jag har läst psykologi och är nästan färdigt utbildad läkare. Det
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 14:17Rune Larsson är inne på ungefär samma linje, att man kan programmera hjärnan med rätt inställning: http://www.loparlarsson.se/content/view/32/57/
Först listar han en hel del otrevligheter man kan förvänta sig som 24-timmarslöpare. Sen skriver han:
"Alla
Rune Larsson är inne på ungefär samma linje, att man kan programmera hjärnan med rätt inställning: http://www.loparlarsson.se/content/view/32/57/
Först listar han en hel del otrevligheter man kan förvänta sig som 24-timmarslöpare. Sen skriver han:
"Alla
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 07:48"Our life is what our thoughts make it." - Marcus Aurelius
Jag finner detta mer och mer sant för varje år jag åldras. Kan vara p.g.a. av att jag nu vet mer vad jag vill ha ut av livet samt att ambitionerna är lägre :D.
Det här är ju inget man vill skri
"Our life is what our thoughts make it." - Marcus Aurelius
Jag finner detta mer och mer sant för varje år jag åldras. Kan vara p.g.a. av att jag nu vet mer vad jag vill ha ut av livet samt att ambitionerna är lägre :D.
Det här är ju inget man vill skri
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 15:49Andrei Bunea Jag är själv intresserad att läsa psykolog, men det är nog ganska svårt väl att bara få läsa just de ämne ?
Andrei Bunea Jag är själv intresserad att läsa psykolog, men det är nog ganska svårt väl att bara få läsa just de ämne ?