Quote from Guest on 10 February 2010, 16:22Hej alla!
Om någon funderat på att ta en fortsättningskurs i crawl vill jag bara berätta att det börjar en nästa tisdag på Vasalundshallen i Solna. 10 x 45 minuter för 1400:- med uppehåll för sportlovet. Jag har gått kurs ett och den har i alla fall fått
Hej alla!
Om någon funderat på att ta en fortsättningskurs i crawl vill jag bara berätta att det börjar en nästa tisdag på Vasalundshallen i Solna. 10 x 45 minuter för 1400:- med uppehåll för sportlovet. Jag har gått kurs ett och den har i alla fall fått
Quote from j sollerman on 10 February 2010, 16:32Om du bara lärt dig simma 4x25 meter så verkar inte kursen vara så bra. Kanske bättre att betala någon den summan som kan simma bra som kan lära ut teknik m.m.
Om du bara lärt dig simma 4x25 meter så verkar inte kursen vara så bra. Kanske bättre att betala någon den summan som kan simma bra som kan lära ut teknik m.m.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 16:50Gick kurs i Vasalundshallen för två år sen, och då var den inte nåt att rekommendera. Men den kan ju ha blivit bättre sen dess
Gick kurs i Vasalundshallen för två år sen, och då var den inte nåt att rekommendera. Men den kan ju ha blivit bättre sen dess
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:08Tycker det är dyrt, jag betalar 220:- för 8x75min. samma pris för nybörjare och fortsättning.
Men detta är i Nybro och inte Storastan.
Tycker det är dyrt, jag betalar 220:- för 8x75min. samma pris för nybörjare och fortsättning.
Men detta är i Nybro och inte Storastan.
Quote from j sollerman on 10 February 2010, 22:21Jag betalar 350 spänn för ett helt år. 3 träningar i veckan med tränare. Sen fritt inträde övriga dagar.
Jag betalar 350 spänn för ett helt år. 3 träningar i veckan med tränare. Sen fritt inträde övriga dagar.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:40Kalle: det var ingen big deal!!
Är det genom nån klubb då?
Kalle: det var ingen big deal!!
Är det genom nån klubb då?
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 23:49Fan va billigt grabbar! Tänk på att simlärarn ska ha lön och att det kostar att hyra banor, sen ska klubben ha sitt. Så dom där priserna är sjukt låga.
Fan va billigt grabbar! Tänk på att simlärarn ska ha lön och att det kostar att hyra banor, sen ska klubben ha sitt. Så dom där priserna är sjukt låga.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 01:04Jag pröjsar 500:- som medlem i Nautilus eller 1000:- som icke medlem för en 12 veckors simkurs med ett träningstillfälle per vecka.
Icke medlem äger dock fritt tillträde under dessa tolv veckor i halvstorstan.
Jag pröjsar 500:- som medlem i Nautilus eller 1000:- som icke medlem för en 12 veckors simkurs med ett träningstillfälle per vecka.
Icke medlem äger dock fritt tillträde under dessa tolv veckor i halvstorstan.
Quote from j sollerman on 11 February 2010, 06:10Ja det är genom en klubb. Och det är nästan lite väl billigt.
Ja det är genom en klubb. Och det är nästan lite väl billigt.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 07:30Hmm, billigt. Jag som bor på landsbygden jämfört med flera av er betalar 1300:- för en halv termin, 8ggr totalt.
Hmm, billigt. Jag som bor på landsbygden jämfört med flera av er betalar 1300:- för en halv termin, 8ggr totalt.