Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatForumfågeln
You need to log in to create posts and topics.

12

Förstår att den blå lilla söta fågeln betyder att jag deltar i det forumet. Men vad är kopplingen mellan den blåa fågeln och den vedertagna Funbeatgubben?

Fågeln påminner mer om Twitter, så först trodde jag att forumtråden publicerades på Twitter, eller

Jaha? Är inte fågeln kopplat till Twitter?

Jag har varken twitter eller Facebook men jag har små blå kycklingar där jag tidigare hade en sol (?) för att jag deltar i diskussionen. Tänkte på en symbol för att jag har varit där och pickat/lagt mig i 😉

Ha ha. Ja, det måste ju va kacklet man gett ifrån sig som är kopplingen.

Det nye forumet funker inte særlig bra i OPERA browser. Teksten hopper. Og avatarene i innlegg vises inte.

Jeg må bruke Mozilla Firefox for at alt skal funke.

Explorer bruker jeg ikke av sikkerhetsgrunder.

Det er inte noget problem for meg, jeg bare b

Aah är det det twitterfågeln är.

*suck*

Jaja.

En annen ting: Hvorfor skal knappen med < MARKERE SOM OINTRESANTGå til gruppens diskusjonsliste< er for liten.

En liten funbeatgubbe är väl det enda rätta? Varför krångla till det med en fågel?

Om jag får ge mig in i spekulationer, så misstänker jag att Olle o co har använt sig av en färdig mall... Tycker mig ha sett en hel del "web-kit" i koden. Detta kan förklara layoutens o-optimalitet (är det ett svenskt ord?) och konstiga ikoner som inte ha

Det förklarar ju också varför funbeat inte går att skilja från andra "nya, fräscha" hemsidor om man kollar url:en...

12