Quote from Guest on 13 September 2011, 09:48Förstår att den blå lilla söta fågeln betyder att jag deltar i det forumet. Men vad är kopplingen mellan den blåa fågeln och den vedertagna Funbeatgubben?
Fågeln påminner mer om Twitter, så först trodde jag att forumtråden publicerades på Twitter, eller
Förstår att den blå lilla söta fågeln betyder att jag deltar i det forumet. Men vad är kopplingen mellan den blåa fågeln och den vedertagna Funbeatgubben?
Fågeln påminner mer om Twitter, så först trodde jag att forumtråden publicerades på Twitter, eller
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 09:58Jaha? Är inte fågeln kopplat till Twitter?
Jaha? Är inte fågeln kopplat till Twitter?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:04Jag har varken twitter eller Facebook men jag har små blå kycklingar där jag tidigare hade en sol (?) för att jag deltar i diskussionen. Tänkte på en symbol för att jag har varit där och pickat/lagt mig i 😉
Jag har varken twitter eller Facebook men jag har små blå kycklingar där jag tidigare hade en sol (?) för att jag deltar i diskussionen. Tänkte på en symbol för att jag har varit där och pickat/lagt mig i 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:37Ha ha. Ja, det måste ju va kacklet man gett ifrån sig som är kopplingen.
Ha ha. Ja, det måste ju va kacklet man gett ifrån sig som är kopplingen.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:49Det nye forumet funker inte særlig bra i OPERA browser. Teksten hopper. Og avatarene i innlegg vises inte.
Jeg må bruke Mozilla Firefox for at alt skal funke.
Explorer bruker jeg ikke av sikkerhetsgrunder.
Det er inte noget problem for meg, jeg bare b
Det nye forumet funker inte særlig bra i OPERA browser. Teksten hopper. Og avatarene i innlegg vises inte.
Jeg må bruke Mozilla Firefox for at alt skal funke.
Explorer bruker jeg ikke av sikkerhetsgrunder.
Det er inte noget problem for meg, jeg bare b
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:51Aah är det det twitterfågeln är.
*suck*
Jaja.
Aah är det det twitterfågeln är.
*suck*
Jaja.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:58En annen ting: Hvorfor skal knappen med < MARKERE SOM OINTRESANTGå til gruppens diskusjonsliste< er for liten.
En annen ting: Hvorfor skal knappen med < MARKERE SOM OINTRESANTGå til gruppens diskusjonsliste< er for liten.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 22:33En liten funbeatgubbe är väl det enda rätta? Varför krångla till det med en fågel?
En liten funbeatgubbe är väl det enda rätta? Varför krångla till det med en fågel?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 22:44Om jag får ge mig in i spekulationer, så misstänker jag att Olle o co har använt sig av en färdig mall... Tycker mig ha sett en hel del "web-kit" i koden. Detta kan förklara layoutens o-optimalitet (är det ett svenskt ord?) och konstiga ikoner som inte ha
Om jag får ge mig in i spekulationer, så misstänker jag att Olle o co har använt sig av en färdig mall... Tycker mig ha sett en hel del "web-kit" i koden. Detta kan förklara layoutens o-optimalitet (är det ett svenskt ord?) och konstiga ikoner som inte ha
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 22:45Det förklarar ju också varför funbeat inte går att skilja från andra "nya, fräscha" hemsidor om man kollar url:en...
Det förklarar ju också varför funbeat inte går att skilja från andra "nya, fräscha" hemsidor om man kollar url:en...