Quote from Guest on 28 January 2009, 22:03Hejsan. Tänkte höra om man måste ha en speciell fotbädd för just löpning eller om man kan använda en som man tex har fått i från ortopeden på jobbet.
Ska nämligen fixa de på fredag. å då kanske de är läge att fixa 2 par om man nu kan springa med samma.
Hejsan. Tänkte höra om man måste ha en speciell fotbädd för just löpning eller om man kan använda en som man tex har fått i från ortopeden på jobbet.
Ska nämligen fixa de på fredag. å då kanske de är läge att fixa 2 par om man nu kan springa med samma.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:13Diskutera det med ortopeden. De kan göra en normal fotbädd - som passar utmärkt i löparskor och att löpa med, och en tunnare smidigare, som man kan ha i finare (i bemärkelsen mindre, tunnare, exv klassiska lågskor för killar) skor, men som in har samma ef
Diskutera det med ortopeden. De kan göra en normal fotbädd - som passar utmärkt i löparskor och att löpa med, och en tunnare smidigare, som man kan ha i finare (i bemärkelsen mindre, tunnare, exv klassiska lågskor för killar) skor, men som in har samma ef
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:55Vet en som körde samma som från betonggolvet på jobbet som när han löpte/joggade å det funkade bara bra för honom. Om det var bara tur eller om man ska använda andra typ förtäljer ej historien//Kjell.
Vet en som körde samma som från betonggolvet på jobbet som när han löpte/joggade å det funkade bara bra för honom. Om det var bara tur eller om man ska använda andra typ förtäljer ej historien//Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 13:11Det funkar alldeles utmärkt att använda samma par inlägg. Det finns dock lite olika material på inläggen med olika hårdheter. En del kanske föredrar en "hårdare" variant att gå i och mera stöddämpning i dem de ska springa med (eller tvärtom). Men prata n
Det funkar alldeles utmärkt att använda samma par inlägg. Det finns dock lite olika material på inläggen med olika hårdheter. En del kanske föredrar en "hårdare" variant att gå i och mera stöddämpning i dem de ska springa med (eller tvärtom). Men prata n
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 10:18Ortopedteknikern är säkert intresserad av att sälja mer och kanske säger att du behöver två par bara därför. Sen jag skaffade inlägg 1996 har jag klarat mig bra med bara ett par och det går jättebra att använda de i alla skor förutom sandaler och högklack
Ortopedteknikern är säkert intresserad av att sälja mer och kanske säger att du behöver två par bara därför. Sen jag skaffade inlägg 1996 har jag klarat mig bra med bara ett par och det går jättebra att använda de i alla skor förutom sandaler och högklack
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:45Har man flera stycken kan man kosta på sig att vara glömsk 🙂
Å slipper dessutom flytta dem hela tiden.
Har man flera stycken kan man kosta på sig att vara glömsk 🙂
Å slipper dessutom flytta dem hela tiden.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:45Nu ser jag dubbelt!
Nu ser jag dubbelt!
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:57Blir de inte svettiga och äckliga om man har samma alltid? Helst bör man ju inte gå i samma skor hela dagarna året runt. Gäller inte det för fotbäddar?
Blir de inte svettiga och äckliga om man har samma alltid? Helst bör man ju inte gå i samma skor hela dagarna året runt. Gäller inte det för fotbäddar?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:04Jo, det gäller även fotbäddar och de blir slitna och får "tryckskador".
Bara att köpa nytt eller få remiss.
Jo, det gäller även fotbäddar och de blir slitna och får "tryckskador".
Bara att köpa nytt eller få remiss.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:35Visst kan de bli svettiga och äckliga om man har samma hela tiden. Om man inte gör rent dem, vilket är väldigt snabbt och enkelt gjort.
Visst kan de bli svettiga och äckliga om man har samma hela tiden. Om man inte gör rent dem, vilket är väldigt snabbt och enkelt gjort.