Quote from Guest on 13 February 2014, 16:28Har två problem
1. Jag sparkar sönder min högra fotknöl på insidan, nu är den blå och sårig. Jag känner det inte när jag springer utan märker det efteråt. Finns det något att typ sätta dit? Jag är medveten om att jag bör springa mer bredbent men tills de
Har två problem
1. Jag sparkar sönder min högra fotknöl på insidan, nu är den blå och sårig. Jag känner det inte när jag springer utan märker det efteråt. Finns det något att typ sätta dit? Jag är medveten om att jag bör springa mer bredbent men tills de
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 16:38Fråga 1: Compeed skavsårsplåster.
Fråga 1: Compeed skavsårsplåster.
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 16:42skavsår brukar jag slippa om jag använder vitt vaselin på utsatta ställen
skavsår brukar jag slippa om jag använder vitt vaselin på utsatta ställen
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 20:04När du säger att du är allergisk mot kirurgisk tejp, vad exakt är det du är allergisk emot då?
Om tejp inte fungerar så får man nog rekommendera vaselin. Om även detta är ett problem så finns det nog få andra lösningar att tillstå, mer än att kolla mater
När du säger att du är allergisk mot kirurgisk tejp, vad exakt är det du är allergisk emot då?
Om tejp inte fungerar så får man nog rekommendera vaselin. Om även detta är ett problem så finns det nog få andra lösningar att tillstå, mer än att kolla mater
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 21:39Hej Rebecka,
1) Boka tid hos en idrottsintresserad sjukgymnast, naprapat, personlig tränare för utredning av ev svagheter och obalanser. Kan exvis vara svaghet i säte/bäcken som gör att du tippar bäckenet på den sidan du inte står på, och slår i fotknöle
Hej Rebecka,
1) Boka tid hos en idrottsintresserad sjukgymnast, naprapat, personlig tränare för utredning av ev svagheter och obalanser. Kan exvis vara svaghet i säte/bäcken som gör att du tippar bäckenet på den sidan du inte står på, och slår i fotknöle
Quote from Funbeat user on 14 February 2014, 22:40Körde compeed idag, så får kanske knölen läka.
Jag vet inte om det är klister eller material. Men om jag tejpar så kliar det till leda, får
Utslag och sedan följer huden med när tejpen tas bort.Bra tips med vaselin och byte av topp. Ska testa det.
Får
Körde compeed idag, så får kanske knölen läka.
Jag vet inte om det är klister eller material. Men om jag tejpar så kliar det till leda, får
Utslag och sedan följer huden med när tejpen tas bort.
Bra tips med vaselin och byte av topp. Ska testa det.
Får