Quote from Guest on 13 August 2010, 13:18Vad sjutton gör jag nu. Försöker att ansluta klockan via USBkabeln till datorn men det går inte. På displayen syns nu batteriladdar-symbolen, men bilden är still, den tickar inte på som den brukar. Försöker nu att få liv i den genom att ansluta till elutt
Vad sjutton gör jag nu. Försöker att ansluta klockan via USBkabeln till datorn men det går inte. På displayen syns nu batteriladdar-symbolen, men bilden är still, den tickar inte på som den brukar. Försöker nu att få liv i den genom att ansluta till elutt
Quote from Ewa Sandberg on 13 August 2010, 13:28Hittade ett nummer till Garmin. Ringde och fick svaret att göra en återställning av klockan. Inga data skulle bli förlorade.
Så jag gjorde så... och nu... fanns inte passet med längre... så pissigt.
Hittade ett nummer till Garmin. Ringde och fick svaret att göra en återställning av klockan. Inga data skulle bli förlorade.
Så jag gjorde så... och nu... fanns inte passet med längre... så pissigt.
Quote from Camilla Höög on 13 August 2010, 14:58Hade du sparat rundan innan du satte klockan på laddning och klockan hängde sig? Dvs. hålla inne reset tills rundan är nollställd och därmed sparad.
Försvann alla dina träningspass när du gjorde reset? Alltså även de du sparat sedan tidigare.
Hade du sparat rundan innan du satte klockan på laddning och klockan hängde sig? Dvs. hålla inne reset tills rundan är nollställd och därmed sparad.
Försvann alla dina träningspass när du gjorde reset? Alltså även de du sparat sedan tidigare.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:39Råkade precis ut för samma sak. Gjorde en återställning och all tidigare sparad data och alla inställningar försvann. Trotts detta står det klart och tydligt i instruktionsboken "OBS! Detta raderar inte dina data eller inställningar"
Jag har överlag haft
Råkade precis ut för samma sak. Gjorde en återställning och all tidigare sparad data och alla inställningar försvann. Trotts detta står det klart och tydligt i instruktionsboken "OBS! Detta raderar inte dina data eller inställningar"
Jag har överlag haft
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:11Ja, det är lite mäckigt, men det är väl priset man får betala för en smutt liten klocka...
Ja, det är lite mäckigt, men det är väl priset man får betala för en smutt liten klocka...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:44Precis...i övrigt är den ju kanon...det enda jag saknar är att kunna simma med den....men men man kan ju inte få allt för dom pengarna...
Precis...i övrigt är den ju kanon...det enda jag saknar är att kunna simma med den....men men man kan ju inte få allt för dom pengarna...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:07Ja men det ska väl funka, eller?
Ja men det ska väl funka, eller?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:34Är inget de rekommenderar....står väl vattentät till 1m på den men det brukar ju innebära att man typ kan duscha med den. Tror bara att det är 310XT som är gjord för att kunna användas i vatten.
Men jag kanske har fel och då blir ingen gladare än jag =)
Är inget de rekommenderar....står väl vattentät till 1m på den men det brukar ju innebära att man typ kan duscha med den. Tror bara att det är 310XT som är gjord för att kunna användas i vatten.
Men jag kanske har fel och då blir ingen gladare än jag =)
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:37Fr110 Water resist IPX7
Most newer Garmin® GPS units are waterproof in accordance with IEC 60529 IPX7. IEC 60529 is a European system of test specification standards for classifying the degrees of protection provided by the enclosures of electrical equip
Fr110 Water resist IPX7
Most newer Garmin® GPS units are waterproof in accordance with IEC 60529 IPX7. IEC 60529 is a European system of test specification standards for classifying the degrees of protection provided by the enclosures of electrical equip
Quote from Camilla Höög on 19 August 2010, 12:52"one meter of water for up to 30 minutes" betyder att du kan sänka ner den dit, men du får inte förflytta den särskilt snabbt för då får du ett högre vattentryck än vad den klarar av.
"one meter of water for up to 30 minutes" betyder att du kan sänka ner den dit, men du får inte förflytta den särskilt snabbt för då får du ett högre vattentryck än vad den klarar av.