Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:18Anmälde problemet till garmins support och fick detta svar.
"Hej Björn,
Att göra en återställning av klockan enligt instruktionerna i manualen bör inte radera dina sparade träningspass och inställningar.Det kan eventuellt vara så att träningspassen och
Anmälde problemet till garmins support och fick detta svar.
"Hej Björn,
Att göra en återställning av klockan enligt instruktionerna i manualen bör inte radera dina sparade träningspass och inställningar.
Det kan eventuellt vara så att träningspassen och
Quote from Ewa Sandberg on 26 December 2010, 16:14En liten uppdatering. Det här problemet hände om och om igen. Så jag tog den tillbaka till Löplabbet som skickade den till Garmin.
Garmin gav mig sedan en ny. Orsaken till problemet fick jag inte veta.
Den nya... den går inte att använda alls. Jag lad
En liten uppdatering. Det här problemet hände om och om igen. Så jag tog den tillbaka till Löplabbet som skickade den till Garmin.
Garmin gav mig sedan en ny. Orsaken till problemet fick jag inte veta.
Den nya... den går inte att använda alls. Jag lad
Quote from Funbeat user on 26 December 2010, 23:54Osis hörru!
Min var nästan urladdad när jag tog den med ut skidspåret idag, den pep efter bara några kilometer att batteriet var på väg att ta slut. Dock höll den över en timme till. Den la av precis när rundan var slut. Som tur är så sparade den rundan
Osis hörru!
Min var nästan urladdad när jag tog den med ut skidspåret idag, den pep efter bara några kilometer att batteriet var på väg att ta slut. Dock höll den över en timme till. Den la av precis när rundan var slut. Som tur är så sparade den rundan