Quote from Guest on 8 October 2007, 18:08Jag har i år börjat löpträna lite mera systematiskt, men man kan nog säga att jag mest är en motionär. Dock vill jag ju ändå förbättra min kondition och löpförmåga. Av den anledningen har jag kollat in sidor som t.ex. marathon.se och inser att många träna
Jag har i år börjat löpträna lite mera systematiskt, men man kan nog säga att jag mest är en motionär. Dock vill jag ju ändå förbättra min kondition och löpförmåga. Av den anledningen har jag kollat in sidor som t.ex. marathon.se och inser att många träna
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 18:18Du har väl egentligen redan svarat på din fråga? 🙂 Innebandy är såklart bättre än inget. Fast intervaller är bättre än innebandy. Och om du nu skulle komma ner på 36-37 minuter utan intervaller så skulle det väl vara dumt att sluta där?
Innebandyn hjä
Du har väl egentligen redan svarat på din fråga? 🙂 Innebandy är såklart bättre än inget. Fast intervaller är bättre än innebandy. Och om du nu skulle komma ner på 36-37 minuter utan intervaller så skulle det väl vara dumt att sluta där?
Innebandyn hjä
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 18:21intervaller är dessutom det skojigaste som finns.
ända gången jag känner mig som en riktig löpare.
kör så det ryker
intervaller är dessutom det skojigaste som finns.
ända gången jag känner mig som en riktig löpare.
kör så det ryker
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 18:27Jag tycker att intervaller är sjukt jobbigt.... sjukt jobbigt = jag är sjukt duktig, ger en härlig känsla efteråt!
Jag tycker att intervaller är sjukt jobbigt.... sjukt jobbigt = jag är sjukt duktig, ger en härlig känsla efteråt!
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 20:14Tack för era svar och uppmuntrande ord! Det får helt enkelt bli specifika intervallträningar framöver. 😉
Mvh /Joel
Tack för era svar och uppmuntrande ord! Det får helt enkelt bli specifika intervallträningar framöver. 😉
Mvh /Joel