Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:23Har debuterat i triathlon iår och då på minidistansen. Jag och många med mig kör utan att ha tri-dräkt, räcker gott med vanlig löpartröja, skall nåt investeras i så är det tribyxor.
Vilken distans hade du tänkt dig?Är det mini till att börja med så ka
Har debuterat i triathlon iår och då på minidistansen. Jag och många med mig kör utan att ha tri-dräkt, räcker gott med vanlig löpartröja, skall nåt investeras i så är det tribyxor.
Vilken distans hade du tänkt dig?
Är det mini till att börja med så ka
Quote from ellen olsson on 25 August 2011, 21:25http://www.wiggle.co.uk/maru-mx1-jammer-ss11/
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:26Badbyxor av enkel modell samt ett par simglasögon behövs.
Tri-kläder mm. kan hittas hos LeWa-sport. Hon är dessutom grym på att rekommendera storlekar på våtdräkter...
Badbyxor av enkel modell samt ett par simglasögon behövs.
Tri-kläder mm. kan hittas hos LeWa-sport. Hon är dessutom grym på att rekommendera storlekar på våtdräkter...
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:28Och vill då förtydliga att jag använder mina tri-byxor som "simbadbyxor" (ca 240 kr) i simträningen - också när jag bara badar med barnen. Och som cykelbyxor. Och som löpartights.
Och vill då förtydliga att jag använder mina tri-byxor som "simbadbyxor" (ca 240 kr) i simträningen - också när jag bara badar med barnen. Och som cykelbyxor. Och som löpartights.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:33Var på en Outlet här i närheten och fick tag på Speedo Endurance jammer för 50:-. Det är överkomligt.
Simmar man mycket så sliter man ut ett par byxor på ett år, mina kunde man se rätt igenom efter 2 terminer!
Var på en Outlet här i närheten och fick tag på Speedo Endurance jammer för 50:-. Det är överkomligt.
Simmar man mycket så sliter man ut ett par byxor på ett år, mina kunde man se rätt igenom efter 2 terminer!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:23Är själv nybörjare på triathlon och har försökt hålla utgifterna nere. Köpte ett par tritights av märket Sugoi från wiggle. Jag betalade ca 400sek för dom o använder dessa både att träna cykling simning o löpning i. Simbrillor som nämts tidigare i disskus
Är själv nybörjare på triathlon och har försökt hålla utgifterna nere. Köpte ett par tritights av märket Sugoi från wiggle. Jag betalade ca 400sek för dom o använder dessa både att träna cykling simning o löpning i. Simbrillor som nämts tidigare i disskus
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:54Jag funderar också på nåt slags tri-dräkt/byxor. Men man klarar sig rätt länge med vanliga simpla grejer. Jag gjorde Kalmar IM med badbyxor under våtdräkten, sen Biltemas cykelbyxor (funkar finfint, håller bra för 179:- o tröja). Bytte sen till vanliga sh
Jag funderar också på nåt slags tri-dräkt/byxor. Men man klarar sig rätt länge med vanliga simpla grejer. Jag gjorde Kalmar IM med badbyxor under våtdräkten, sen Biltemas cykelbyxor (funkar finfint, håller bra för 179:- o tröja). Bytte sen till vanliga sh
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:59Ps. Våtdräkten jag har GUL kostar 1399 på simbutiken.se (butik i Uppsala). Den finns i Medium Tall. Jag är lång o smal själv.
Ps. Våtdräkten jag har GUL kostar 1399 på simbutiken.se (butik i Uppsala). Den finns i Medium Tall. Jag är lång o smal själv.