Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:35Men SPD-SL (dvs dom jag hade kollat på) borde väl funka då eller? Det ser ju ut att vara mycket kontaktyta i alla fall...
Men SPD-SL (dvs dom jag hade kollat på) borde väl funka då eller? Det ser ju ut att vara mycket kontaktyta i alla fall...
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:37Har defintivt tänkt att köpa landsvägsskor och nya pedaler! Det behövs hur som helst eftersom mina MTB skor är ganska slitna. Det jag mest undrade var om det var vettiga pedaler att köpa till en S20. Vikten känns inte så blodigt allvarlig med tanke på att
Har defintivt tänkt att köpa landsvägsskor och nya pedaler! Det behövs hur som helst eftersom mina MTB skor är ganska slitna. Det jag mest undrade var om det var vettiga pedaler att köpa till en S20. Vikten känns inte så blodigt allvarlig med tanke på att
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:03Det där är riktigt bra pedaler, jag har likadana och är mycket nöjd. Lite bredare plattform än Shimanos enklare SPD-SL. Jag har kört drygt 600 mil med mina och märker inga tendenser till slitage eller missljud.
SPD-SL har, jämfört mot SPD, ett "float" på
Det där är riktigt bra pedaler, jag har likadana och är mycket nöjd. Lite bredare plattform än Shimanos enklare SPD-SL. Jag har kört drygt 600 mil med mina och märker inga tendenser till slitage eller missljud.
SPD-SL har, jämfört mot SPD, ett "float" på
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:18öh, du menar inte att man inte kan klicka loss utåt väl?
öh, du menar inte att man inte kan klicka loss utåt väl?
Quote from Berit Bengtson on 21 February 2012, 14:28Per:
Visst klickar man loss från SPD-SL-pedalen genom att vrida foten utåt.
Precis som med SPD.
Jag har själv cyklar med både SPD och SPD-SL-Pedaler.SPD-SL 105 (PD5700)pedalerna är både riktigt bra och trots det riktigt billiga,
tom snygga (tycker åtmin
Per:
Visst klickar man loss från SPD-SL-pedalen genom att vrida foten utåt.
Precis som med SPD.
Jag har själv cyklar med både SPD och SPD-SL-Pedaler.
SPD-SL 105 (PD5700)pedalerna är både riktigt bra och trots det riktigt billiga,
tom snygga (tycker åtmin
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:31Sedan tillkommer frakt?
Sedan tillkommer frakt?
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 10:48Jag har gjort 17 vätternrundor med racer och mtbskor. Funkar utmärkt.
Dvs alla är olika
Jag har gjort 17 vätternrundor med racer och mtbskor. Funkar utmärkt.
Dvs alla är olika
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:22Og jeg har en kompis/bekant som har syklet Trondhjem- Oslo i hiking skor (travsko/fjellsko)
Men han er litt spesiell.
Ett år vi syklett T-O i sterk motvinn, fikk han den iden at han vente sykklen om, for å se hvor langt tilbake han kunne rulle uten å bru
Og jeg har en kompis/bekant som har syklet Trondhjem- Oslo i hiking skor (travsko/fjellsko)
Men han er litt spesiell.
Ett år vi syklett T-O i sterk motvinn, fikk han den iden at han vente sykklen om, for å se hvor langt tilbake han kunne rulle uten å bru
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 11:40> Jag har gjort 17 vätternrundor med racer och mtbskor. Funkar utmärkt.
Jag har cyklat ett otal lopp och tävlingar med racer och landsvägsskor. Det funkar betydligt bättre. 🙂
> Jag har gjort 17 vätternrundor med racer och mtbskor. Funkar utmärkt.
Jag har cyklat ett otal lopp och tävlingar med racer och landsvägsskor. Det funkar betydligt bättre. 🙂