Quote from Guest on 3 July 2008, 09:18Betyder Specialized att det är en dammodell, eller har jag missförstått någonting?
Betyder Specialized att det är en dammodell, eller har jag missförstått någonting?
Quote from Fredrik Olsson on 3 July 2008, 09:28Jag har 2 stycken Specialized-hojar, så jag är väl en "motvalskärring" 😉
Nä, Specialized är ingen specialcykel för damer!
Jag har 2 stycken Specialized-hojar, så jag är väl en "motvalskärring" 😉
Nä, Specialized är ingen specialcykel för damer!
Quote from Bengt Askerfelt on 3 July 2008, 10:04Specialized är ett cykelmärke på samma sätt som Trek, Canyon, Monark, Cannondale etc. Sen har de förutom herrmodeller även dammodeller samt egen hemsidesdel; d4w = designs for women.
Specialized är ett cykelmärke på samma sätt som Trek, Canyon, Monark, Cannondale etc. Sen har de förutom herrmodeller även dammodeller samt egen hemsidesdel; d4w = designs for women.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 10:43Specialized är i en klass för sig, två steg över andra märken.
Specialized är i en klass för sig, två steg över andra märken.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 11:23Richard:? Det beror på vad du skall ha cykeln till.
Richard:? Det beror på vad du skall ha cykeln till.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 11:26Jag cyklar på en Specialized, och ändå blev jag omkörd av en italienare igår. Det beror säkert på att jag har Shimano på min cykel, alternativt att hans cykel var röd.
Jag cyklar på en Specialized, och ändå blev jag omkörd av en italienare igår. Det beror säkert på att jag har Shimano på min cykel, alternativt att hans cykel var röd.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 13:04Röd kan vara en faktor, speciellt om din var grön.
Röd kan vara en faktor, speciellt om din var grön.
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2008, 16:04Eller kan det bero på klena ben?
/En som testat det
Eller kan det bero på klena ben?
/En som testat det
Quote from Sissel Svanøe on 3 July 2008, 16:32Snarare orakade ben, Christer.
Snarare orakade ben, Christer.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 16:44David: "Richard:? Det beror på vad du skall ha cykeln till. "
Cykeln använder jag för att åka och handla låg-GI-mat.
David: "Richard:? Det beror på vad du skall ha cykeln till. "
Cykeln använder jag för att åka och handla låg-GI-mat.