Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 16:46Har du som jag, cykelkorg?
Har du som jag, cykelkorg?
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 16:55Kärra!
Kärra!
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 17:41> Snarare orakade ben, Christer.
Lurviga ben och vit cykel gör att man blir hopplöst efter på cykelbanorna.
> Snarare orakade ben, Christer.
Lurviga ben och vit cykel gör att man blir hopplöst efter på cykelbanorna.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 19:23Fan... jJag har både vit cykel å lurviga ben!
Räcker det att raka knäskålarna?
Fan... jJag har både vit cykel å lurviga ben!
Räcker det att raka knäskålarna?
Quote from j sollerman on 3 July 2008, 19:24Per för att du ska få upp farten behövs helkroppsvaxning 😉
Per för att du ska få upp farten behövs helkroppsvaxning 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 19:26Kanske börja cykla i våtdräkten? Plus att jag spara tid i växlingen! 🙂 Går det att springa en halvmara i våtdräkt?
Sorry, OT
Kanske börja cykla i våtdräkten? Plus att jag spara tid i växlingen! 🙂 Går det att springa en halvmara i våtdräkt?
Sorry, OT
Quote from j sollerman on 3 July 2008, 19:29Testa
Testa
Quote from Sissel Svanøe on 3 July 2008, 21:48Om man har vita och lurviga ben då?
Om man har vita och lurviga ben då?
Quote from j sollerman on 3 July 2008, 22:03har man vita ben har man inte tränat så mycket cykel eftersom då borde dom vara bruna och lurviga
har man vita ben har man inte tränat så mycket cykel eftersom då borde dom vara bruna och lurviga
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:35Tack för svaren. Det har varit i många diskussioner om speciella dammodeller här på FB som man har nämnt Specialized i det sammanhanget.
Jag hittade en annons om ett litet parti billiga Specialized, så jag tänkte kolla upp det innan jag for och tittade.
Tack för svaren. Det har varit i många diskussioner om speciella dammodeller här på FB som man har nämnt Specialized i det sammanhanget.
Jag hittade en annons om ett litet parti billiga Specialized, så jag tänkte kolla upp det innan jag for och tittade.