Quote from Guest on 18 March 2010, 20:54Hallå!
Har inte sprungit med nike+ nu på länge men gav det ett försök idag, och tänkte köra Serena Williams intervallprogram, som jag har köpt till. Funkade förut men nu måste jag ha glömt hur man fixar det hela. Jag väljer Basic som man ska och letar sen
Hallå!
Har inte sprungit med nike+ nu på länge men gav det ett försök idag, och tänkte köra Serena Williams intervallprogram, som jag har köpt till. Funkade förut men nu måste jag ha glömt hur man fixar det hela. Jag väljer Basic som man ska och letar sen
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 21:04Hej Fny!
Har också SW Interval Run och inte använt på länge. När jag först lyssnade av på iPoden så fanns ingen röst men när jag kopplade i mottagare och hoppade runt lite med skon så kom rösten också. Nu när jag kopplat av mottagaren igen så funkar det
Hej Fny!
Har också SW Interval Run och inte använt på länge. När jag först lyssnade av på iPoden så fanns ingen röst men när jag kopplade i mottagare och hoppade runt lite med skon så kom rösten också. Nu när jag kopplat av mottagaren igen så funkar det
Quote from Eric Jacobsson on 19 March 2010, 06:31Jag har typ klurat ut hur jag ska göra nu tror jag... det är inte RÄTT sätt men det borde funka. =) Om man bara går in i vanliga listan över alla sånger man har så kan man hitta just den versionen som heter "continuous", så om sätter på den och är lite ra
Jag har typ klurat ut hur jag ska göra nu tror jag... det är inte RÄTT sätt men det borde funka. =) Om man bara går in i vanliga listan över alla sånger man har så kan man hitta just den versionen som heter "continuous", så om sätter på den och är lite ra