Quote from Guest on 2 October 2012, 13:15Hej på er. Kan ni förklara dessa:
Tröskelpass
Fartlopp
Backlöpning
Intérvaller
Flytintervaller
Tusingar
Långdistans
SnabbdistanspassDom flesta vet jag ungefär vad dom är, som tex intervaller, det är typ1min+2min+3min+3min+2min+1 min, men min fråga är
Hej på er. Kan ni förklara dessa:
Tröskelpass
Fartlopp
Backlöpning
Intérvaller
Flytintervaller
Tusingar
Långdistans
Snabbdistanspass
Dom flesta vet jag ungefär vad dom är, som tex intervaller, det är typ1min+2min+3min+3min+2min+1 min, men min fråga är
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 13:25Ulrika: När man kör löpintervaller kan man jogga, gå eller stå still mellan de fartintensiva sträckorna.
Det övriga överlåter jag åt någon annan att svara på.
Ulrika: När man kör löpintervaller kan man jogga, gå eller stå still mellan de fartintensiva sträckorna.
Det övriga överlåter jag åt någon annan att svara på.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 14:05Ulrika, många av begreppen kan säkert ha delvis olika innebörd för olika löpare, men på ett ungefär:
Intervaller betyder bara att man bryter upp löpningen (eller annan träningsform, men här är det ju löpning vi pratar om) i kortare segment med vila emell
Ulrika, många av begreppen kan säkert ha delvis olika innebörd för olika löpare, men på ett ungefär:
Intervaller betyder bara att man bryter upp löpningen (eller annan träningsform, men här är det ju löpning vi pratar om) i kortare segment med vila emell
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 14:42TACK
Nä behövs inte (googla), fick exakt dom svaren jag ville ha av er:-)
/Ulrika
TACK
Nä behövs inte (googla), fick exakt dom svaren jag ville ha av er:-)
/Ulrika
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 10:04🙂
Ut och spring nu! 🙂
🙂
Ut och spring nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 12:17Hhahaha:-) Jag skaaaaaa
Ska springa intervaller med en löpgrupp som heter Nike+Run eft jobbet
Hhahaha:-) Jag skaaaaaa
Ska springa intervaller med en löpgrupp som heter Nike+Run eft jobbet