Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:47Aha, det är en träningstyp? Där ser man...
Aha, det är en träningstyp? Där ser man...
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:50Jag tänkte köra ett K.A.M.P.-pass på onsdag kväll. Hoppas att någon som vet vad det betyder vill hänga på.
Jag tänkte köra ett K.A.M.P.-pass på onsdag kväll. Hoppas att någon som vet vad det betyder vill hänga på.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:59Ref Anne Maris första förslag så kan det ju kosta några kronor Micke..??!:D
Ref Anne Maris första förslag så kan det ju kosta några kronor Micke..??!:D
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 23:05Får väl gissa på "Kuta allt man pallar"-pass då 🙂
Verkar ju vara något eget påhitt här då BRAK ger mycket träffar vid en google sökning.
Får väl gissa på "Kuta allt man pallar"-pass då 🙂
Verkar ju vara något eget påhitt här då BRAK ger mycket träffar vid en google sökning.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 23:30Om Ann Maris första förslag stämmer så borde jag väl snarare kunna tjäna några kronor.
Om Ann Maris första förslag stämmer så borde jag väl snarare kunna tjäna några kronor.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 23:31Det är frågan det Micke...
Det är frågan det Micke...
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 23:51man måste väl va K.A.M.P för att tjäna några ören på det och inte göra det. eftersom "to do a K.A.M.P" borde kosta lite pengar.
eller har jag fattat helt fel?
man måste väl va K.A.M.P för att tjäna några ören på det och inte göra det. eftersom "to do a K.A.M.P" borde kosta lite pengar.
eller har jag fattat helt fel?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:34Ordning och reda hos Ahlstrand-Carlsson är det.
Ordning och reda hos Ahlstrand-Carlsson är det.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 11:39Jag sökte i mailen men hittade inte diskussionen med den personen som bett om K.A.M.P. som träningsform. Så tyvärr kan jag inte hjälpa till med förklaring 🙂
Jag sökte i mailen men hittade inte diskussionen med den personen som bett om K.A.M.P. som träningsform. Så tyvärr kan jag inte hjälpa till med förklaring 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 14:48Sökte på K.A.M.P och såg att Evely P registrerat det ett antal gånger! Hon kan kanske besvara frågan!
Sökte på K.A.M.P och såg att Evely P registrerat det ett antal gånger! Hon kan kanske besvara frågan!