Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inget fel på Asics, har varit nöjd under många år men är sugen på att testa annat nu. De senaste åren har jag kört med sky speed och racer. Antar att någon här redan gjort research för en hygglig konverteringtabell. Vilka modeller skulle jag ha i så fall?

När det gäller Adidas så är det väl Boston som närmast motsvarar Sky Speed och Adios som exvis motsvarar Racer. Nu har ju Racer en viss pronationskil så en annan sko testa från Adidas sortimentet kan vara Adidas Tempo som jag vet fått många lovord. Om du

Jag byte Asics mot Adidas en par år men tröttnade på den delade hälen som var suverän på att fånga upp stora stenar och annat grus. Jag springer fortfarande med Boston på löpband (den årsmodellen har också den delade "fånga grus" hälen). Är sugen att test

Saucony tycker jag liknar Asics mer i formen. Adidas tenderar att vara lite smalare.

För lite snabbare pass, prova Saucony Fastwitch för lite fastare känsla eller Kinvara om du vill ha lite flexiblare sko. Vill du ha mer komfort och stöd så prova Miragen

Tack för svaren! Ska neråt byn och testa ut. Saucony kör ju med mindre "drop" och det är väl något som kräver långsam övergång. Är iofs ganska van vid det genom terräng/Ol-skor men då är det inte långpass på platten direkt. Tack igen.