Quote from Guest on 27 July 2010, 22:17Idag var det ren lycka när jag klarade springa 5 km. Klarade det under 30 min. Nu ska jag putsa tiden så mkt jag kan inför iForm-loppet den 31.
Jag måste lägga till att jag började spirnga för knappt 2 månaders sedan och då orkade jag inte ens 1 km...
Idag var det ren lycka när jag klarade springa 5 km. Klarade det under 30 min. Nu ska jag putsa tiden så mkt jag kan inför iForm-loppet den 31.
Jag måste lägga till att jag började spirnga för knappt 2 månaders sedan och då orkade jag inte ens 1 km...
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:27Grattis till prestationen!! (rimlig tid får någon annan komma med, jag blev bara så glad för din skull! 😉 )
Grattis till prestationen!! (rimlig tid får någon annan komma med, jag blev bara så glad för din skull! 😉 )
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:33Härligt! Vad kul att höra! (t+) Jag är på väg dit själv med hjälp av couch 2 5k och en massa stöd. 🙂
Härligt! Vad kul att höra! (t+) Jag är på väg dit själv med hjälp av couch 2 5k och en massa stöd. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:41Nellie: JAg brukar räkna med att allt över 10 km/h är bra. Så du är bra (V)
Nellie: JAg brukar räkna med att allt över 10 km/h är bra. Så du är bra (V)
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:41ja det känns härligt. Underbart härligt!
ja det känns härligt. Underbart härligt!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:42Naaaw tack Fia. Det värmer.
Naaaw tack Fia. Det värmer.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 23:28Bra jobbat! Själv har jag skaffat Hoj och ska ge mig på 3mils pendling... bra ide tyckte jag tydligen... Bra ide om det inte va för sadeln=)
Hur som helst starkt jobbat med att komma igång. Tycker själv det är sjukt tungt efter att ha tappat suget efter
Bra jobbat! Själv har jag skaffat Hoj och ska ge mig på 3mils pendling... bra ide tyckte jag tydligen... Bra ide om det inte va för sadeln=)
Hur som helst starkt jobbat med att komma igång. Tycker själv det är sjukt tungt efter att ha tappat suget efter
Quote from ellen olsson on 27 July 2010, 23:51(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 07:46Mitt tips till dig är att hellre säkerställa den nivå du nu har uppnått än att jaga snabbare tider hela tiden. Dels för att man blir så besviken när man inte persar (om man är lagd åt det hållet att det alltid krävs förbättring för att man ska bli nöjd al
Mitt tips till dig är att hellre säkerställa den nivå du nu har uppnått än att jaga snabbare tider hela tiden. Dels för att man blir så besviken när man inte persar (om man är lagd åt det hållet att det alltid krävs förbättring för att man ska bli nöjd al
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 08:47Tack för alla pepp och glada tillrop. Tanken är att jag ska springa längre.
Jag har ett 5 km lopp i slutet på augusti som jag vill göra så gott jag kan på. Jag kommer givetvis att säkerställa nivån nu med träning. Jag kommer att lägga till längre löpnings
Tack för alla pepp och glada tillrop. Tanken är att jag ska springa längre.
Jag har ett 5 km lopp i slutet på augusti som jag vill göra så gott jag kan på. Jag kommer givetvis att säkerställa nivån nu med träning. Jag kommer att lägga till längre löpnings