Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:09när det gäller kompakt gäller att favoritutväxlingen där hon nu ligger på platten finns på stora klingan 50/16 eller nåt sånt annars blir det nog bry! går det inte bara att plocka av fjollklingan och få till en snikvariant på viktminskning 🙂
(hur sto
när det gäller kompakt gäller att favoritutväxlingen där hon nu ligger på platten finns på stora klingan 50/16 eller nåt sånt annars blir det nog bry! går det inte bara att plocka av fjollklingan och få till en snikvariant på viktminskning 🙂
(hur sto
Quote from Berit Bengtson on 19 October 2009, 14:52leif åström undrade:
> hur stor är viktskillnaden egentligen mellan dubbel och trippel?150-250g beroende på utrustn, dvs mindre än vikten av en halvfull vattenflaska.
För liten skillnad för att märkas i verkligheten?
Vad som däremot kan märkas är framv
leif åström undrade:
> hur stor är viktskillnaden egentligen mellan dubbel och trippel?
150-250g beroende på utrustn, dvs mindre än vikten av en halvfull vattenflaska.
För liten skillnad för att märkas i verkligheten?
Vad som däremot kan märkas är framv
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 15:18David // Håller med, jag gillar 50-36, men hon är som dig lite klenbent än så länge
Det finns ingen vikt att plocka på piloten samt att det är kul med nya prylar.
David // Håller med, jag gillar 50-36, men hon är som dig lite klenbent än så länge
Det finns ingen vikt att plocka på piloten samt att det är kul med nya prylar.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:24Med 34 så ligger hon lite fel vid runt 30 km/h. Stora eller lilla är en evig fråga där
Med 34 så ligger hon lite fel vid runt 30 km/h. Stora eller lilla är en evig fråga där
Quote from ellen olsson on 19 October 2009, 16:5234 torde vara tämligen inaktuellt i farter runt 30km/h...
34 torde vara tämligen inaktuellt i farter runt 30km/h...
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:5512-13 bak brukar fungera bra men det blir ett evigt rassel om farten går upp.
12-13 bak brukar fungera bra men det blir ett evigt rassel om farten går upp.
Quote from ellen olsson on 19 October 2009, 16:57Det är klart bättre om man kan hålla en rakare kedjelinje.
Jag håller dock med om att en 34:a inte är speciellt användbar på landsväg i Sverige.
Det är klart bättre om man kan hålla en rakare kedjelinje.
Jag håller dock med om att en 34:a inte är speciellt användbar på landsväg i Sverige.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:58När är det CX-cup i Lerdiket?
När är det CX-cup i Lerdiket?
Quote from ellen olsson on 19 October 2009, 17:04Samma helg som SM i Borås.
Samma helg som SM i Borås.
Quote from Charlotte Skoglund on 19 October 2009, 19:0936 funkade bra på cx i helgen...saknade inte 34an:-)
men på landsväg har jag haft ett rackel med kompakt....just det där med ett evigt växlande mellan lilla & stora runt 30km/h...men det går väl att styra med kassett val oxå.. det mesta beror ju på kaden
36 funkade bra på cx i helgen...saknade inte 34an:-)
men på landsväg har jag haft ett rackel med kompakt....just det där med ett evigt växlande mellan lilla & stora runt 30km/h...men det går väl att styra med kassett val oxå.. det mesta beror ju på kaden