Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 10:21Nu har jag frågat färdigt för denna gång.... ringde och beställde en klocka idag 😉 Dom sa att jag skulle ha den hemma i morgon så nu är det bara att vänta.
Nu har jag frågat färdigt för denna gång.... ringde och beställde en klocka idag 😉 Dom sa att jag skulle ha den hemma i morgon så nu är det bara att vänta.
Quote from j sollerman on 19 January 2010, 10:56Du kommer inte att bli besviken!
Du kommer inte att bli besviken!
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:18Nu sitter jag här hemma med min nya 310Xt i handen och ler lite... Nu är det bara att se till att lära sig den,
En fråga: Vad ska man ha för program när man ska lägga in data från klockan till datorn så man får upp det synligt t.ex. längd, tempo, kalor
Nu sitter jag här hemma med min nya 310Xt i handen och ler lite... Nu är det bara att se till att lära sig den,
En fråga: Vad ska man ha för program när man ska lägga in data från klockan till datorn så man får upp det synligt t.ex. längd, tempo, kalor
Quote from j sollerman on 20 January 2010, 20:35funbeat =)
funbeat =)
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 20:46Hur går du tillväga då? startar upp klockan och skickar över data via inport data under "registrera träning" ?
Hur går du tillväga då? startar upp klockan och skickar över data via inport data under "registrera träning" ?
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 13:09@ Daniel:
Yes, du väljer att importera dina pass från en Garmin-enhet. Tror, om jag inte missminner mig, att du behöver Garmin communicator plug-in, som jag tror Funbeat skriker till om.....ifall du saknar den....sedan är det bara att tuta och köra.
Sj
@ Daniel:
Yes, du väljer att importera dina pass från en Garmin-enhet. Tror, om jag inte missminner mig, att du behöver Garmin communicator plug-in, som jag tror Funbeat skriker till om.....ifall du saknar den....sedan är det bara att tuta och köra.
Sj
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 22:33Klockan är mycket bra och är enkelt att använda .Jag är helt .... i den (H:)
Klockan är mycket bra och är enkelt att använda .Jag är helt .... i den (H:)
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 19:14En fråga som jag undrat lite över.
Vad är det för skillnad på Bike 1
Bike 2
Bike 3Som finns att välja på i "ändra sport" ?
En fråga som jag undrat lite över.
Vad är det för skillnad på Bike 1
Bike 2
Bike 3
Som finns att välja på i "ändra sport" ?
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 23:23Daniel:
Cykeldetaljer på sidan 39 i manualen.
Mode > Inställningar > Cykelinställningar > "Cykelns namn" > Cykeldetaljer.
Låter som att du kan ha tre olika inställningar beroende på vilken cykel du använder för tillfället.
ex. MTB, Racer, Stadscykel.
Daniel:
Cykeldetaljer på sidan 39 i manualen.
Mode > Inställningar > Cykelinställningar > "Cykelns namn" > Cykeldetaljer.
Låter som att du kan ha tre olika inställningar beroende på vilken cykel du använder för tillfället.
ex. MTB, Racer, Stadscykel.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:28Om du använder dig utav en Mac (alltså inte PC med Windows) så kan jag rekommendera programmet TrailRunner, http://trailrunnerx.com/
Om du använder dig utav en Mac (alltså inte PC med Windows) så kan jag rekommendera programmet TrailRunner, http://trailrunnerx.com/