Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 18:15Sedan är det ju så att vissa av oss behöver lite leksaker för att komma igång. Man kan tycka vad man vill om det, men jag vet att jag inte sprungit en meter utan Nike+ till min iPod. Jag är nyfiken på en klocka som kan ge lite intressant information och p
Sedan är det ju så att vissa av oss behöver lite leksaker för att komma igång. Man kan tycka vad man vill om det, men jag vet att jag inte sprungit en meter utan Nike+ till min iPod. Jag är nyfiken på en klocka som kan ge lite intressant information och p
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 06:37Kolla på Polar Rs300x då finns det mesta till ett bra pris.
Kolla på Polar Rs300x då finns det mesta till ett bra pris.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 23:15Jep! Priset är rätt, alla rekommenderar den. Man kan kompletera med Gps... Men jag har helt snöat in på STAR träningsprogrammet i ex. Polar FT60. Fast jag har ingen aning om det funkar. INgen annan på nätet heller? Men säljaren sade att det var jättebra ;
Jep! Priset är rätt, alla rekommenderar den. Man kan kompletera med Gps... Men jag har helt snöat in på STAR träningsprogrammet i ex. Polar FT60. Fast jag har ingen aning om det funkar. INgen annan på nätet heller? Men säljaren sade att det var jättebra ;
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 17:16Har också en RS300X med gps. Men skulle lika gärna kunna köpt garmin 305:an som kompisen har.. många fördelar med den... billigare, bättre gps funktion, större display framförallt. Och med 305 slipper man köpa till en polars enhet för 500 kr bara för att
Har också en RS300X med gps. Men skulle lika gärna kunna köpt garmin 305:an som kompisen har.. många fördelar med den... billigare, bättre gps funktion, större display framförallt. Och med 305 slipper man köpa till en polars enhet för 500 kr bara för att
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:13Verkar knepigt med effektmätning i rimlig prisklass till Garmin.
Verkar knepigt med effektmätning i rimlig prisklass till Garmin.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:30Det verkar konstigt med en så pass dyr klocka utan pulszoner, tacka vet jag polar.
Det verkar konstigt med en så pass dyr klocka utan pulszoner, tacka vet jag polar.