Quote from Guest on 4 October 2007, 08:32Jag får de få gångerna jag använder Tigerbalsam världens frossa ! Om jag t.ex masserar in det på låren så blir jag så frusen sedan - låren känns som isbitar - att jag måste pälsa på mig massa tröjor och sedan vira in mig i tjocka filtar. Det känns precis
Jag får de få gångerna jag använder Tigerbalsam världens frossa ! Om jag t.ex masserar in det på låren så blir jag så frusen sedan - låren känns som isbitar - att jag måste pälsa på mig massa tröjor och sedan vira in mig i tjocka filtar. Det känns precis
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 08:42Lider av samma sak fast endast på de stället jag smörjt in. Resten av kroppen funkar som den ska 🙂 Dock är ju tigerbalsam värdens goaste doft och den hjälper bra under träningen (möjligen placebo?) (V)
Lider av samma sak fast endast på de stället jag smörjt in. Resten av kroppen funkar som den ska 🙂 Dock är ju tigerbalsam värdens goaste doft och den hjälper bra under träningen (möjligen placebo?) (V)
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 08:42Samma för mig, använder ormsalva i stället
Samma för mig, använder ormsalva i stället
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 08:44Men det var ju för väl at jag inte ensam är utsatt för Tiger-balsam-sjukan 😉 Man känner ju sig bra liten då man sitter och hackar tänder och hoppar i soffan för att man smort in lite salva......:-)
Men det var ju för väl at jag inte ensam är utsatt för Tiger-balsam-sjukan 😉 Man känner ju sig bra liten då man sitter och hackar tänder och hoppar i soffan för att man smort in lite salva......:-)
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 11:52jag reagerar så på alla kyllinement förutom biofreez.
jag reagerar så på alla kyllinement förutom biofreez.
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 14:24Du Jessica som verklige kan sådana här saker vad rekommenderar du för liniment till mig istället, det är lite besvärligt att få frossa bara för att man masserat in linment. Jag tycker det hjälper mot träningsvärk/stelhet efter styrketräning att ha på lini
Du Jessica som verklige kan sådana här saker vad rekommenderar du för liniment till mig istället, det är lite besvärligt att få frossa bara för att man masserat in linment. Jag tycker det hjälper mot träningsvärk/stelhet efter styrketräning att ha på lini
Quote from Fredrik Närenfors on 4 October 2007, 20:26Aloe Rub från Sasco
Aloe Rub från Sasco
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 21:34jag har inte världesn största tilltro till linimen, mer än att det ger en lätt cirkulationsökning och känns skönt, vilket visserligen inte är att föringa.
vill du ha ett liniment att använda till styrketräning så använder många muskelbyggare/ hockeyspela
jag har inte världesn största tilltro till linimen, mer än att det ger en lätt cirkulationsökning och känns skönt, vilket visserligen inte är att föringa.
vill du ha ett liniment att använda till styrketräning så använder många muskelbyggare/ hockeyspela
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 07:30Bra tips, jag är också på jakt efter lite liniment som helst inte luktar, tar på ibland på morgonen och någon dag har hela mitt kontor luktat vilket inte alltid är så roligt =)
För övrigt så finns Jenka tuggummi kvar, köpte ett för några veckor sen =) Do
Bra tips, jag är också på jakt efter lite liniment som helst inte luktar, tar på ibland på morgonen och någon dag har hela mitt kontor luktat vilket inte alltid är så roligt =)
För övrigt så finns Jenka tuggummi kvar, köpte ett för några veckor sen =) Do
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 08:08Ja det är ju just den där "avslappnande" effekekten som jag är ute efter - välmåendebiten helt enkelt 😉 Linnex är jag liiiiite tveksam till, hästliniment till människa ?! Dessutom har jag nog provat någo liknande osm en kompis hade -Djävulsbalsam hette d
Ja det är ju just den där "avslappnande" effekekten som jag är ute efter - välmåendebiten helt enkelt 😉 Linnex är jag liiiiite tveksam till, hästliniment till människa ?! Dessutom har jag nog provat någo liknande osm en kompis hade -Djävulsbalsam hette d