Quote from Guest on 12 January 2010, 11:08Nån som provat denna energi dryck , enl. Lance A . så ska den vara bra... tror inte den finns i Sverige än , men går att beställa på nätet
länk : http://www.frsplus.com/frs-lance-armstrong
petterzzon
Nån som provat denna energi dryck , enl. Lance A . så ska den vara bra... tror inte den finns i Sverige än , men går att beställa på nätet
länk : http://www.frsplus.com/frs-lance-armstrong
petterzzon
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 11:18Hur mycket fick han betalt för att säga att den är bra?
Den kanske är bra, men när en stor profil säger att nåt är bra blir jag skeptisk och bara ser att han får hutlösa summor för att säga nåt positivt om en produkt.
Hur mycket fick han betalt för att säga att den är bra?
Den kanske är bra, men när en stor profil säger att nåt är bra blir jag skeptisk och bara ser att han får hutlösa summor för att säga nåt positivt om en produkt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 17:14ett alternativ tydligen till energidricka som Red Bull
ett alternativ tydligen till energidricka som Red Bull
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 17:35Rödvin är en bra dryck tycker jag, åtminstone efter passen :D.
Rödvin är en bra dryck tycker jag, åtminstone efter passen :D.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 17:42Rödvin med mycket antioxidanter! (t+)
Rödvin med mycket antioxidanter! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 18:12kör man Eroica i Italien - motionsvarianten - bjuds rött vin i depåerna
kör man Eroica i Italien - motionsvarianten - bjuds rött vin i depåerna
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 23:05Maltwhisky lär innehålla mer antioxidanter än rödvin. Och så är det desinficerande, åtminstone vissa sorter som finns till försäljning i Skottland. (H)
Maltwhisky lär innehålla mer antioxidanter än rödvin. Och så är det desinficerande, åtminstone vissa sorter som finns till försäljning i Skottland. (H)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 00:11Kollade innehållsförteckningen, minst lika potent som riktigt stark jordgubbssaft faktiskt.
Kollade innehållsförteckningen, minst lika potent som riktigt stark jordgubbssaft faktiskt.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 07:25Stackars Lance går misste om mycket han....
Stackars Lance går misste om mycket han....
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 11:48Skön inställning där Henrik!!..
så om det är Kalle Svensson från Hedemora som säget att d är en bra produkt så kommer du köpa upp hela lagret!? 😉
Skön inställning där Henrik!!..
så om det är Kalle Svensson från Hedemora som säget att d är en bra produkt så kommer du köpa upp hela lagret!? 😉