Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 12:19Absolut! 🙂
Neh, men jag tar det mer seriöst om man får tips, t.ex. här på forumet, om en bra produkt som nån testat. Därmed inte sagt att produkten som lance här förespråkar är dålig, men jag skulle nog vilja ha nåt mer att gå på än nåt som en person får
Absolut! 🙂
Neh, men jag tar det mer seriöst om man får tips, t.ex. här på forumet, om en bra produkt som nån testat. Därmed inte sagt att produkten som lance här förespråkar är dålig, men jag skulle nog vilja ha nåt mer att gå på än nåt som en person får
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:48edit
edit
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:23Vad är det för fel på bryggt kaffe?
Vad är det för fel på bryggt kaffe?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:31edit
edit
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:52Att knapra kaffebönor låter inte sådär supertt direkt... Men det kanske det är?
Att knapra kaffebönor låter inte sådär supertt direkt... Men det kanske det är?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:31Stoppa det under läppen då som snus 😉
Stoppa det under läppen då som snus 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 10:05Ah, bra idé... Jag kanske kan sy egna portionspåsar att ha med mig op cykelvändorna 😉
Ah, bra idé... Jag kanske kan sy egna portionspåsar att ha med mig op cykelvändorna 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 13:50välj då te där finns ju påsarna klara
välj då te där finns ju påsarna klara
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 16:26edit
edit
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 17:35kaffebönor asså. Det måste testas. Blir man inte bubblig i kistan av det?
kaffebönor asså. Det måste testas. Blir man inte bubblig i kistan av det?