Quote from Guest on 25 April 2008, 19:43Hej!
Nu vet jag att jag bjuder in till de alla möjliga finurliga inlägg, men det struntar jag i. När jag är ute och cyklar så här på våren och det är lite småkyligt ute kan jag få problem med att mina privata delar blir väldigt frusna av fartvinden och k
Hej!
Nu vet jag att jag bjuder in till de alla möjliga finurliga inlägg, men det struntar jag i. När jag är ute och cyklar så här på våren och det är lite småkyligt ute kan jag få problem med att mina privata delar blir väldigt frusna av fartvinden och k
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:53En hamster är alltid intresserad av nötter och är mjuk o varm.
En hamster är alltid intresserad av nötter och är mjuk o varm.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:55Tidning har jag sett komma flygande ur brallorna på folk efter ett par timmar när det blivit varmare.
Tidning har jag sett komma flygande ur brallorna på folk efter ett par timmar när det blivit varmare.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:04Jag löser det på det sättet du inte ville lösa det: Har kalsonger med windstopperfront under. Men jag cyklar nästan aldrig i cykelbyxor utan vanliga löpartights. Kanske blir det knöligt med kalsonger i cykelbralla?
Jag löser det på det sättet du inte ville lösa det: Har kalsonger med windstopperfront under. Men jag cyklar nästan aldrig i cykelbyxor utan vanliga löpartights. Kanske blir det knöligt med kalsonger i cykelbralla?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:09Vad är problemet? Är det att den krymper eller är det obehagligt kallt och du fryser om den? Om du fryser så finns kallingar med vindstopperfront, det brukar jag ha ibland och det hjälper lite mot vinden. Om det inte är obehagligt är det väl annars bara a
Vad är problemet? Är det att den krymper eller är det obehagligt kallt och du fryser om den? Om du fryser så finns kallingar med vindstopperfront, det brukar jag ha ibland och det hjälper lite mot vinden. Om det inte är obehagligt är det väl annars bara a
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:10ja det bästa är väl såklart bra kalsonger, men det blir lite veckigt och man kan få skav tycker jag. Men det är kanske bättre än att frysa...
ja det bästa är väl såklart bra kalsonger, men det blir lite veckigt och man kan få skav tycker jag. Men det är kanske bättre än att frysa...
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:11Du drar kallingarna utanpå cykelbrallorna framför allt på fikarundorna. Det kommer uppskattas!
Du drar kallingarna utanpå cykelbrallorna framför allt på fikarundorna. Det kommer uppskattas!
Quote from Lars Mörrby on 25 April 2008, 20:14Newline har kallingar med windstopper som i alla fall funkar bra när man åker längdskidor. Jag har varit förkyld ett tag så cykeln har fortfarande inte kommit ut så jag vet inte hur de funkar vid cykling, men det borde funka tycker jag.
Newline har kallingar med windstopper som i alla fall funkar bra när man åker längdskidor. Jag har varit förkyld ett tag så cykeln har fortfarande inte kommit ut så jag vet inte hur de funkar vid cykling, men det borde funka tycker jag.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:17Jag kör Newline, men jag har inte riktigt vågat prova Davids Fantomen-tips ännu... Kanske kommer nästa helg.
Jag kör Newline, men jag har inte riktigt vågat prova Davids Fantomen-tips ännu... Kanske kommer nästa helg.
Quote from Lena O on 25 April 2008, 20:18You need a willy warmer!
BILD:http://i2.photobucket.com/albums/y18/LimaFoxtrot/warmer.jpg
You need a willy warmer!
BILD:http://i2.photobucket.com/albums/y18/LimaFoxtrot/warmer.jpg