Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:12David var en herde med får och hade även en harpa.
David var en herde med får och hade även en harpa.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:17plus en hamster i brallan
plus en hamster i brallan
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:22Är det lite mysigt-känsligt att döpa nötterna till Piff o Puff eftersom man är lite piffig och skjuter med lös ammunition så att säga?
Är det lite mysigt-känsligt att döpa nötterna till Piff o Puff eftersom man är lite piffig och skjuter med lös ammunition så att säga?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:23Mina hamstrar heter Smulan och Knyttet, ta gärna ett av dom namnen
Mina hamstrar heter Smulan och Knyttet, ta gärna ett av dom namnen
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:06Gör nu som David säger & köp ett par Craft Gunde vindkalsingar, dra dom utanpå dina cykelbyxor och problemet är löst. Fungerar utmärkt, har själv provat.
Gör nu som David säger & köp ett par Craft Gunde vindkalsingar, dra dom utanpå dina cykelbyxor och problemet är löst. Fungerar utmärkt, har själv provat.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:08Håkan: Vad kallar du dina? Behöver lite namnförslag!
Håkan: Vad kallar du dina? Behöver lite namnförslag!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:09Layer 4
Layer 4
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:28Hej Kristofer.
Ett bra alternativ är Windstopper-kalsonger, sådana som man normalt har när man åker längd skidor (tycker jag). Att det skaver är bara en fråga om träning. Jag kör med kallingar under cykelbyxorna och det funkar fin fint för mig, även i dr
Hej Kristofer.
Ett bra alternativ är Windstopper-kalsonger, sådana som man normalt har när man åker längd skidor (tycker jag). Att det skaver är bara en fråga om träning. Jag kör med kallingar under cykelbyxorna och det funkar fin fint för mig, även i dr
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:31Ränder i kallingar tyder på andra saker.
Ränder i kallingar tyder på andra saker.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 00:23Kristofer & P.
Just såna jag pratade om ovan. Craft Gunde, windstopper på framsidan, populära bland skidåkare. Jag gillade inte att ha dom under men det är ju olika från person till person, bara att prova vad som passar bäst för dig. P. kan ju ha dom und
Kristofer & P.
Just såna jag pratade om ovan. Craft Gunde, windstopper på framsidan, populära bland skidåkare. Jag gillade inte att ha dom under men det är ju olika från person till person, bara att prova vad som passar bäst för dig. P. kan ju ha dom und