Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:27Som jag förutspådde i början av diskussionen så funkade inte logistiken för mig den här gången. Synd för det här är kanske mitt favoritlopp alla kategorier. Det är bara att gratulera er som kommer till start. Hoppas att loppet återkommer nästa år.
Som jag förutspådde i början av diskussionen så funkade inte logistiken för mig den här gången. Synd för det här är kanske mitt favoritlopp alla kategorier. Det är bara att gratulera er som kommer till start. Hoppas att loppet återkommer nästa år.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 15:35Trevligt med bra reklam på Funbeat.
Krister och jag har nu räknat in 19st anmälningar vilket är rekord.
Hemsidan uppdateras löpande med nyanmälningar mm.Nytt för i år är "snygga" nummerlappar så att vi kan definiera oss tydligare som lopp.
Ta gärna
Trevligt med bra reklam på Funbeat.
Krister och jag har nu räknat in 19st anmälningar vilket är rekord.
Hemsidan uppdateras löpande med nyanmälningar mm.
Nytt för i år är "snygga" nummerlappar så att vi kan definiera oss tydligare som lopp.
Ta gärna
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 15:15Jag har bokat taxi från ystad till haväng. Finns en plats kvar om någon är intresserad. Taxiresan tar 45 min och är cirka 50 miles 🙂
Jag har bokat taxi från ystad till haväng. Finns en plats kvar om någon är intresserad. Taxiresan tar 45 min och är cirka 50 miles 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:52Hur gick det för alla?
Hur gick det för alla?