Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:18Que??
Que??
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:48Ja, du verkar ju vara en riktig cykeltönt. En sån där med pungbrallor och ett par glasögon för varje typ av ljusförhållande. Du har säkert minst 4 cyklar, varav en sån där som i filmen.
Ja, du verkar ju vara en riktig cykeltönt. En sån där med pungbrallor och ett par glasögon för varje typ av ljusförhållande. Du har säkert minst 4 cyklar, varav en sån där som i filmen.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:50Nå, tillbaks till poängen med tråden:
Finns det ingen typ av cykel som man kan stjäla sadelstolpen/sadelfästet ifrån, så man slipper göra som Tord gjorde? Med syftet att ändra vinkeln på sadeln.
Nå, tillbaks till poängen med tråden:
Finns det ingen typ av cykel som man kan stjäla sadelstolpen/sadelfästet ifrån, så man slipper göra som Tord gjorde? Med syftet att ändra vinkeln på sadeln.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:56http://www.profile-design.com/profile-design/products/seatposts/aluminum-seat-posts
http://www.profile-design.com/profile-design/products/seatposts/aluminum-seat-posts
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:01Hahahaha
Hahahaha
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:52Sadelstolpar som tillåter att man justerar vinkeln på sadeln tillräckligt mycket kan man vända helt om och vända sadeln på.
Sadelstolpar som tillåter att man justerar vinkeln på sadeln tillräckligt mycket kan man vända helt om och vända sadeln på.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:55Vad kul med ett alternativ till dyrcyklar!
Jag har köpt just en dyr cykel, men det kommer inte att gå fortare ändå. 🙂
Vad kul med ett alternativ till dyrcyklar!
Jag har köpt just en dyr cykel, men det kommer inte att gå fortare ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:58Mitt försök till humor mottogs inte särskilt väl men det tar jag. Byter bara till mörkare glas (har olika glas, inte olika par glasögon) och drar upp brallorna lite till
Mitt försök till humor mottogs inte särskilt väl men det tar jag. Byter bara till mörkare glas (har olika glas, inte olika par glasögon) och drar upp brallorna lite till
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 10:16Haha, näe nog togs ditt inlägg emot med humor. Läste du inte mitt svar med en glimt i ögat?
Tyvärr så måste man som trådskapare i detta forum vara ganska aktiv för att motverka kapning. Har sett många trådar som flippat ut helt.
Haha, näe nog togs ditt inlägg emot med humor. Läste du inte mitt svar med en glimt i ögat?
Tyvärr så måste man som trådskapare i detta forum vara ganska aktiv för att motverka kapning. Har sett många trådar som flippat ut helt.
Quote from j sollerman on 11 May 2011, 17:16Andrew (t+)
Andrew (t+)