Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 10:14Bra initiativ Magnus. Det bästa hade väl varit om Olle kör racet och knyter det till den bef Funbeat shopen.
Annars så tycker jag du ska hålla det enkelt, kanske bara ett alternativ på buff, för att hålla priser nere och volymer uppe. Ta in en bindande an
Bra initiativ Magnus. Det bästa hade väl varit om Olle kör racet och knyter det till den bef Funbeat shopen.
Annars så tycker jag du ska hålla det enkelt, kanske bara ett alternativ på buff, för att hålla priser nere och volymer uppe. Ta in en bindande an
Quote from Panama B on 21 October 2010, 10:22Det blir nog Olle shoppen om det blir....
Bara att administrera 100 personers köp är några dagars jobb.....
Det blir nog Olle shoppen om det blir....
Bara att administrera 100 personers köp är några dagars jobb.....
Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2010, 10:54Du gör ett bra jobb Magnus, och det är bästa är nog om olle får in det i sin butik.
Lägg på så det blir lite marginal, för trots all är Funbeat gratis, och för mig den bästa dejtingsajten. (L) Även om Olle får in stålar på annonser, så tror jag inte han
Du gör ett bra jobb Magnus, och det är bästa är nog om olle får in det i sin butik.
Lägg på så det blir lite marginal, för trots all är Funbeat gratis, och för mig den bästa dejtingsajten. (L) Även om Olle får in stålar på annonser, så tror jag inte han
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 10:55Såklart det ska finnas en marginal! Allt annat är orimligt! (L)
Såklart det ska finnas en marginal! Allt annat är orimligt! (L)
Quote from Panama B on 21 October 2010, 11:40Grejen är att det blir knappt några pengar....
Anta att en Olle kodare som jobbar externt fakturerar 1000 per timme ==> en dags jobb 8000 kronor ==> 160000 per månad
Skall man producera buffar som kostar att beställa utan moms 110 kronor så tillkommer f
Grejen är att det blir knappt några pengar....
Anta att en Olle kodare som jobbar externt fakturerar 1000 per timme ==> en dags jobb 8000 kronor ==> 160000 per månad
Skall man producera buffar som kostar att beställa utan moms 110 kronor så tillkommer f
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 11:51Ok. Alternativt att man producerar Funbeat logotyper som man kan stryka på valfritt plagg? 😀
Ok. Alternativt att man producerar Funbeat logotyper som man kan stryka på valfritt plagg? 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:01Funkar det med tröjor borde det väl funka med buff?
Det är dessutom bra reklam för funbeat när vi springer i dessa plagg.
Funkar det med tröjor borde det väl funka med buff?
Det är dessutom bra reklam för funbeat när vi springer i dessa plagg.
Quote from Panama B on 21 October 2010, 12:05Det funkar nog inte med tröjor är det jag försöker säga.....
Det är inga pengar....... jmf att Olle kodar externt....När såg du en funbeat tröja senast på stan/krogen?!?!?
Det funkar nog inte med tröjor är det jag försöker säga.....
Det är inga pengar....... jmf att Olle kodar externt....
När såg du en funbeat tröja senast på stan/krogen?!?!?
Quote from ellen olsson on 21 October 2010, 12:06Vem har fått korgen? 😉
*kunde inte låta bli* 🙂
Vem har fått korgen? 😉
*kunde inte låta bli* 🙂
Quote from Panama B on 21 October 2010, 12:12Man kan ge korgen också pga att man försatts i en icke (tränings)stimulerande miljö * kunde inte låta bli.... *
Man kan ge korgen också pga att man försatts i en icke (tränings)stimulerande miljö * kunde inte låta bli.... *