Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 21:28Fredrik; klockan är för mycket - vad menar du?
Jag syftade på Magnus mening "- Sedan kan man vända på resonemanget att alla funbeatare som snygga och fräscha visar upp sig med Buff kommer att skapa ett enormt sug att alla vill hänga här"
Fredrik; klockan är för mycket - vad menar du?
Jag syftade på Magnus mening "- Sedan kan man vända på resonemanget att alla funbeatare som snygga och fräscha visar upp sig med Buff kommer att skapa ett enormt sug att alla vill hänga här"
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 21:47Den man tränar i för tillfället kanske är lite svettig och så men de andra är väl rena? 🙂
Den man tränar i för tillfället kanske är lite svettig och så men de andra är väl rena? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:30Jag gillar inte buffar men jag gillar funbeat så jag är självklart på. (t+)
Jag gillar inte buffar men jag gillar funbeat så jag är självklart på. (t+)
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 10:39Enkät ifylld med: Jajjamensan fattas bara...(t+)
Enkät ifylld med: Jajjamensan fattas bara...(t+)
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:55Resultatsidan för enkäten verkar inte vara public...
Resultatsidan för enkäten verkar inte vara public...
Quote from Panama B on 22 October 2010, 11:00Hm Vet inte om du måste ha Google konto för att kolla ?!?!
Hela arket kan du se utan Google konto och det hittar du här http://goo.gl/VEfw
Hm Vet inte om du måste ha Google konto för att kolla ?!?!
Hela arket kan du se utan Google konto och det hittar du här http://goo.gl/VEfw
Quote from ellen olsson on 22 October 2010, 11:03Magnus: Du kan göra sidan helt publik på minst två olika sätt. Dels så att vem som helst kan hitta den och dels så att alla med en direkt URL kan se den.
Magnus: Du kan göra sidan helt publik på minst två olika sätt. Dels så att vem som helst kan hitta den och dels så att alla med en direkt URL kan se den.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:23Jag har google-konto och är ständigt inloggad 🙂
Jag har google-konto och är ständigt inloggad 🙂
Quote from ellen olsson on 22 October 2010, 12:28Andreas: Har du prövat nu? Nu verkar sidan vara publik.
Andreas: Har du prövat nu? Nu verkar sidan vara publik.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:43Det är nog så att du är blockad Andreas. Det funkar bra för mig när jag är inloggad. 😉
Det är nog så att du är blockad Andreas. Det funkar bra för mig när jag är inloggad. 😉