Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om jag minns rätt så skulle ju funbeat vara såååå bra och vi skulle se till att använda eländet för vår träningsdagbok. Den enda som protesterade var undertecknad. Därför lite märkligt att se att den enda som nu noterar några träningspass är me, myself an

Haha!! Uppsnacket är redan igång!! Jag kan ärligt säga att jag inte reggat några pass för att jag inte tränat nåt på länge:-( Sitter i Cph med TT Tuborg och Preben så inte blir de nån träning i afton heller:-)

Jag har i snitt löpt 4 mil per dag och gjort 87235 armhävningar, men i och med att jag är så ödmjuk så vill jag inte skriva ut det.

Med vänlig hälsning
Johan Pettersson
Loftvägen 4m
90750 Umeå
Tomtebo
Umeå
Västerbotten
Norrland
Sverige
Norden
Europa

Nuså, nu åker vi

Jajjemen!! Känns jävligt peppande:D

Kan man inte se kcal förbränning efter att man matat in uppgifter? Borde gå, funkar på andra liknande sidor. Säkert bara jag som inte hittar

Skit i kalorierna och träna på. Går ju ändå inte att få några vettiga och korrekta värden. Minst 3 hårda pass i veckan typ 45 min kommer ju att räcka för att nå upp till ungefär 2000 kallisar. Ingen av oss kommer att träna mindre än så om vi inte blir sju

Roger that! Jag får väl vara statistiknörd paralellt med Endomondo istället =)

Den som har möjlighet kan väl kolla med Tony så att han är med på noterna vad gäller Funbeat, kanske bara är jag men de är lite skoj att se vad alla andra tränar också:)