Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 16:29Man kan ladda om sidan och rösta hur många gånger som helst.... 😀
Man kan ladda om sidan och rösta hur många gånger som helst.... 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2007, 16:43"Man kan ladda om sidan och rösta hur många gånger som helst.... "
Nä så dumma är dom inte. Om du kollar hur många röstande som är angivna så ser du att den siffran inte ändras fastän du går in igen. Om den gör det så beror det på att nån annan gått in s
"Man kan ladda om sidan och rösta hur många gånger som helst.... "
Nä så dumma är dom inte. Om du kollar hur många röstande som är angivna så ser du att den siffran inte ändras fastän du går in igen. Om den gör det så beror det på att nån annan gått in s
Quote from Urban Nilsson on 20 November 2007, 16:43EDIT: Per sa det bättre.
EDIT: Per sa det bättre.
Quote from Therese Linner on 20 November 2007, 16:44Roligast är väl ifall fun beat vinner fair and square...(vilket jag tror händer hur som helst!)
Roligast är väl ifall fun beat vinner fair and square...(vilket jag tror händer hur som helst!)
Quote from Mats Johansson on 20 November 2007, 16:51Min röst!!!
Min röst!!!
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 19:58Hehe.....jag försökte iaf.....tills jag kollade just det som Per skriver om ovan.
Hehe.....jag försökte iaf.....tills jag kollade just det som Per skriver om ovan.
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 22:35Strålande Olle - JÄTTEKUL! Det är Du värd (V)
Funbeat motiverar till nya tag. Visst är det kul att kunna logga in och notera ett pass - man mår ju dubbelt så gott då!
Självklart har jag röstat!
Strålande Olle - JÄTTEKUL! Det är Du värd (V)
Funbeat motiverar till nya tag. Visst är det kul att kunna logga in och notera ett pass - man mår ju dubbelt så gott då!
Självklart har jag röstat!
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 23:41Röstat (t+)
Röstat (t+)
Quote from Jan Lundquist on 21 November 2007, 10:00Jag med, flera gånger (H)
Jag med, flera gånger (H)
Quote from Christer Heinbäck on 21 November 2007, 10:02Jättekul!! 😀
Självklart har jag röstat! (t+)
Jättekul!! 😀
Självklart har jag röstat! (t+)