Quote from Guest on 2 May 2012, 21:19Jag har tröttnat på att sitta och vänta på att sidorna i FunBeat ska öppna. I jämförelse med konkurrenten tar det alldeles för lång tid.
Jag har tröttnat på att sitta och vänta på att sidorna i FunBeat ska öppna. I jämförelse med konkurrenten tar det alldeles för lång tid.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 21:29Räcker det inte med en tråd?
Räcker det inte med en tråd?
Quote from Magnus Gelang on 2 May 2012, 21:44Ja det har varit väldigt segt på sistone. Och ofta blir det fel så man får upp felmeddelandet.
Och nu har de ju tagit bort räknaren på olästa inlägg också så nåt vajsing verkar det ju vara 🙁
Ja det har varit väldigt segt på sistone. Och ofta blir det fel så man får upp felmeddelandet.
Och nu har de ju tagit bort räknaren på olästa inlägg också så nåt vajsing verkar det ju vara 🙁
Quote from Tini Kjellin on 2 May 2012, 21:57De har en liten flaskhals som de håller på och filar bort. Meddelanderäknaren är en prestandatjuv så den är avstängd när belastningen är som högst. Om jag inte misstolkat läget så jobbar det på en permanent prestandahöjande lösning.
De har en liten flaskhals som de håller på och filar bort. Meddelanderäknaren är en prestandatjuv så den är avstängd när belastningen är som högst. Om jag inte misstolkat läget så jobbar det på en permanent prestandahöjande lösning.
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2012, 22:01Det har ju inte kommit som en blixt från ovan. Funbeat har blivit segare och segare sen nyår ungefär. Studeras serverloggar noggrant löpande borde de inte vara överraskade.
Men tyvärr är det nu segt hela dagen, och error meddelanden på kvällen.
Finns sa
Det har ju inte kommit som en blixt från ovan. Funbeat har blivit segare och segare sen nyår ungefär. Studeras serverloggar noggrant löpande borde de inte vara överraskade.
Men tyvärr är det nu segt hela dagen, och error meddelanden på kvällen.
Finns sa
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2012, 23:17Om ni läst den andra tråden i detta ämne så ser ni att Olle kommenterat detta med att dom håller på att lösa detta och att det beror på kraftig tillströmning senaste tiden!
Om ni läst den andra tråden i detta ämne så ser ni att Olle kommenterat detta med att dom håller på att lösa detta och att det beror på kraftig tillströmning senaste tiden!
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 08:16För mig är det inte segt hela dagen! Bara enstaka tidpunkter kvällstid men kan aldrig säga att det stört mig!
För mig är det inte segt hela dagen! Bara enstaka tidpunkter kvällstid men kan aldrig säga att det stört mig!
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 08:31Vi sliter hårt för att lösa problemen och kommer också så att ha gjort snart. Håll ut lite till - när vi har löst prestandaproblemen finns tid för oss att färdigställa de nya analysfunktionerna vi har på lur. De är grymma.
Vi sliter hårt för att lösa problemen och kommer också så att ha gjort snart. Håll ut lite till - när vi har löst prestandaproblemen finns tid för oss att färdigställa de nya analysfunktionerna vi har på lur. De är grymma.
Quote from Magnus Gelang on 3 May 2012, 11:44Jag hade inte sett nån annan tråd där det stod om detta, måste ha missat den.
Jag hade inte sett nån annan tråd där det stod om detta, måste ha missat den.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:57http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1189722