Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 17:58Går iaf snabbt som blixten för mig 😀
Går iaf snabbt som blixten för mig 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:40Å nästan ännu snabbare för mig...jag hinner inte meeeeeeeeeeeeeeeeee......
Å nästan ännu snabbare för mig...jag hinner inte meeeeeeeeeeeeeeeeee......
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2012, 18:5613 sekunder från jag klickade "svara". Inte snabbt (har bara 100 mb/s)
Kom tillbaka ikväll vid 22-tiden å se om ni kan påstå samma sak.
13 sekunder från jag klickade "svara". Inte snabbt (har bara 100 mb/s)
Kom tillbaka ikväll vid 22-tiden å se om ni kan påstå samma sak.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:15Dyker upp på direkten! Så gött =)
Dyker upp på direkten! Så gött =)
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:42Nu när jag klickade på "Svara på diskussionen" tog det 1.61 s innan allt var nerladdat och sidan var renderad och klar på 2.07 s, allt enligt Firebug. Och det som tar längst tid är ett anrop till maps.google.com. Men det är klart Bruse, har du bara 100 mi
Nu när jag klickade på "Svara på diskussionen" tog det 1.61 s innan allt var nerladdat och sidan var renderad och klar på 2.07 s, allt enligt Firebug. Och det som tar längst tid är ett anrop till maps.google.com. Men det är klart Bruse, har du bara 100 mi
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2012, 19:47Jo, tycker millibit räcker. Men det går ju upp och ner det där.
Jo, tycker millibit räcker. Men det går ju upp och ner det där.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:53Tja inte vet jag....men nu tryckte jag på "svara på siskussionen" samtidigt med klockan å när tablån kom upp hade det gått ca 5,5 sek...för mig helt acceptabelt!?
Tja inte vet jag....men nu tryckte jag på "svara på siskussionen" samtidigt med klockan å när tablån kom upp hade det gått ca 5,5 sek...för mig helt acceptabelt!?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 21:48Sekundrar hit och dit. Men man blir sur när passet man skivit in försvinner ut i rymden och man möts av en alltför vanlig sida att nu är det fel på gamla Funbettan igen.
Sekundrar hit och dit. Men man blir sur när passet man skivit in försvinner ut i rymden och man möts av en alltför vanlig sida att nu är det fel på gamla Funbettan igen.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2012, 17:59Testar om det går att skriva öht - jag har inte sett några inlägg på hela eftermiddan
Testar om det går att skriva öht - jag har inte sett några inlägg på hela eftermiddan
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 22:15Vi börjar alla tröttna på att försöka kanske....
Vi börjar alla tröttna på att försöka kanske....