Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 16:41Jag håller med. Var bra när allt var på en sida
Jag håller med. Var bra när allt var på en sida
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 21:16Jag måste säga att jag älskar den nya BILD:http://www.funbeat.se/_images/nextunread2.gif länken! Jag har bara väntet på att någon sådan länk skulle komma! (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Jag måste säga att jag älskar den nya BILD:http://www.funbeat.se/_images/nextunread2.gif länken! Jag har bara väntet på att någon sådan länk skulle komma! (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 21:17Ja nu syns ju inte bilden för den var vit, men jag menar den där böjda pilen till höger om texten "diskussionsinlägg" i den sträckade menyn överst.
Ja nu syns ju inte bilden för den var vit, men jag menar den där böjda pilen till höger om texten "diskussionsinlägg" i den sträckade menyn överst.
Quote from mårten jansson on 16 May 2007, 21:31Den älskar jag också!
Den älskar jag också!
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 22:02sidan kan inte visas när jag försöker lägga till en ny tävling :/
jag väljer gruppen Cykel i kombolistan för att skap en ny tävling, då kommer felet... eller gör jag fel? :/
sidan kan inte visas när jag försöker lägga till en ny tävling :/
jag väljer gruppen Cykel i kombolistan för att skap en ny tävling, då kommer felet... eller gör jag fel? :/
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 22:13Nääe du olle.. ju mer jag klickar mig omkring och provar saker här desto mer roligt ser jag och enklare blir det! Det känns mer genomtänkt än tidigare.. :). Dock skulle jag personligen byta namn på min startsida och min träning - jag tycker de har rakt mo
Nääe du olle.. ju mer jag klickar mig omkring och provar saker här desto mer roligt ser jag och enklare blir det! Det känns mer genomtänkt än tidigare.. :). Dock skulle jag personligen byta namn på min startsida och min träning - jag tycker de har rakt mo
Quote from Fredrik Närenfors on 16 May 2007, 22:38Ahh. Böjda pilen var super. Precis vad jag alltid velat haft (t+)
Ahh. Böjda pilen var super. Precis vad jag alltid velat haft (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 10:12Jonas: Hur menar du att Min startsida och Min träning har "rakt motsatt" innehåll?
Jonas: Hur menar du att Min startsida och Min träning har "rakt motsatt" innehåll?
Quote from Bertil Nolheim on 17 May 2007, 11:56En sak som jag verkligen skulle gilla är en scrollpanel inuti sidan så att man kan se flikarna högst upp hela tiden.
Annars är allt toppen.
En sak som jag verkligen skulle gilla är en scrollpanel inuti sidan så att man kan se flikarna högst upp hela tiden.
Annars är allt toppen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 14:16Att kunna lägga in sina egna rundor utan att behöva lägga dom i nån grupp är TOPPEN!!!! (t+)
Att kunna lägga in sina egna rundor utan att behöva lägga dom i nån grupp är TOPPEN!!!! (t+)