Quote from Guest on 12 July 2012, 17:28Använder idag en mobiltelefon som fixar både samtal och sms och inte speciellt mycket mer 🙂
Min arbetsgivare säger åt mig att plocka ut en ny telefon och Samsung med Android eller Windows Omnia finns att välja mellan.
Jag kan inte så mycket, men folk
Använder idag en mobiltelefon som fixar både samtal och sms och inte speciellt mycket mer 🙂
Min arbetsgivare säger åt mig att plocka ut en ny telefon och Samsung med Android eller Windows Omnia finns att välja mellan.
Jag kan inte så mycket, men folk
Quote from ellen olsson on 12 July 2012, 17:38Personligen så tvivlar jag på att det någonsin kommer att finnas en tillräckligt stor marknad för att ta fram en Windowsapp. Jag hade valt Samsungnallen 11 gånger av 10. 🙂
Personligen så tvivlar jag på att det någonsin kommer att finnas en tillräckligt stor marknad för att ta fram en Windowsapp. Jag hade valt Samsungnallen 11 gånger av 10. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 17:40Samma här
Samma här
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:48Ok, tolkar era svar som att det inte finns en app för windows! 🙁
Ni tycks ju ha koll - kan ni motivera era åsikter kortfattat?
Ok, tolkar era svar som att det inte finns en app för windows! 🙁
Ni tycks ju ha koll - kan ni motivera era åsikter kortfattat?
Quote from ellen olsson on 12 July 2012, 17:55Nej, det finns ingen Windowsapp.
Nokia är ganska ensamma om att satsa på Windows men jag är tveksam till om Nokia finns kvar som mobiltelefontillverkare om 2 år. Det går rejält utför och de nya telefonerna (med Windows) har inte hjälpt ett dugg.
Nej, det finns ingen Windowsapp.
Nokia är ganska ensamma om att satsa på Windows men jag är tveksam till om Nokia finns kvar som mobiltelefontillverkare om 2 år. Det går rejält utför och de nya telefonerna (med Windows) har inte hjälpt ett dugg.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 18:19Trevligt med snabba svar...men Nokia har väl inte så mycket med denna sak att göra.
Båda modellerna är från Samung...en med Android och en med Windows operativ.
Kan vi inte försöka bli mer specifika kring fördelarna med Android?
Trevligt med snabba svar...men Nokia har väl inte så mycket med denna sak att göra.
Båda modellerna är från Samung...en med Android och en med Windows operativ.
Kan vi inte försöka bli mer specifika kring fördelarna med Android?
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 18:30Just det Fredrik, jag blev också lurad (!) - samsung gör faktiskt en windows-telefon och den heter Omnia.
Jag kan inte gå in på detaljer men windows är en dinosaurie och android är nytt och fräscht.
"Alla" satsar på utveckling för android (eller ipho
Just det Fredrik, jag blev också lurad (!) - samsung gör faktiskt en windows-telefon och den heter Omnia.
Jag kan inte gå in på detaljer men windows är en dinosaurie och android är nytt och fräscht.
"Alla" satsar på utveckling för android (eller ipho
Quote from ellen olsson on 12 July 2012, 18:36Helt ointressant är det inte.
Nokia är "loket" som drar Windows Mobile. Jag skulle vilja påstå att de står och faller med varandra.
Det finns andra tillverkare som också gör Windowstelefoner, men såvitt jag vet så satsar alla dessa mer på Android. Det gäl
Helt ointressant är det inte.
Nokia är "loket" som drar Windows Mobile. Jag skulle vilja påstå att de står och faller med varandra.
Det finns andra tillverkare som också gör Windowstelefoner, men såvitt jag vet så satsar alla dessa mer på Android. Det gäl
Quote from Camilla Höög on 12 July 2012, 18:46Just nu känns det mer rätt att välja en telefon med Android eftersom utbudet av appar och tjänster är otroligt mycket större än till Windows Phone och om du vill kunna köra Funbeat-appen så är Windows inte ett alternativ.
Om ett par år så vet vi var Windo
Just nu känns det mer rätt att välja en telefon med Android eftersom utbudet av appar och tjänster är otroligt mycket större än till Windows Phone och om du vill kunna köra Funbeat-appen så är Windows inte ett alternativ.
Om ett par år så vet vi var Windo
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 19:16Beroende på hur du ska använda telefonen inom jobbet så kan fortfarande en Omnia vara det bättre alternativet. Det beror givetvis på vilken som funkar bäst för jobbet. Sen är väl Funbeat en positiv bieffekt om du väljer android? 🙂
Beroende på hur du ska använda telefonen inom jobbet så kan fortfarande en Omnia vara det bättre alternativet. Det beror givetvis på vilken som funkar bäst för jobbet. Sen är väl Funbeat en positiv bieffekt om du väljer android? 🙂