Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 21:52Endomondo: http://www.windowsphone.com/sv-SE/apps/6cd31275-c5dd-df11-a844-00237de2db9e
Endomondo: http://www.windowsphone.com/sv-SE/apps/6cd31275-c5dd-df11-a844-00237de2db9e
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 22:41Ja, men Annica, det är en app som använder GPS:en osv, men den lagrar inte GPS-data mm automatiskt till funbeat utan man måste exportera data, konvertera det till TCX och sen överföra det "manuellt" till funbeat...
Ja, men Annica, det är en app som använder GPS:en osv, men den lagrar inte GPS-data mm automatiskt till funbeat utan man måste exportera data, konvertera det till TCX och sen överföra det "manuellt" till funbeat...
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 22:46Så? Det framgick aldrig i ursprungsinlägget att det prompt måste vara automatik?
Jaja, jag bryr mig egentligen inte. Jag använder Windows Phone 7 i tjänsten och Garmin för nöjes skull, så jag har det för mig bästa av två världar. Jag bara tyckte det beh
Så? Det framgick aldrig i ursprungsinlägget att det prompt måste vara automatik?
Jaja, jag bryr mig egentligen inte. Jag använder Windows Phone 7 i tjänsten och Garmin för nöjes skull, så jag har det för mig bästa av två världar. Jag bara tyckte det beh
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2012, 22:49Jo, visst finns det löparappar för windows också, det var jag som tolkade det så att TS ville åt det speciella med iOs (som också Android har) - nämligen en speciell funbeat-app. Men jag kan naturligtvis tolkat fel.
Jo, visst finns det löparappar för windows också, det var jag som tolkade det så att TS ville åt det speciella med iOs (som också Android har) - nämligen en speciell funbeat-app. Men jag kan naturligtvis tolkat fel.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 22:51Aah, oki 🙂
Ja, om det kom en skulle jag köpa den, garanterat. Om inte annat för att stötta FB, och för att det kan vara kul att registrera sina promenader. Och för att jag är förbenat nyfiken 🙂
Aah, oki 🙂
Ja, om det kom en skulle jag köpa den, garanterat. Om inte annat för att stötta FB, och för att det kan vara kul att registrera sina promenader. Och för att jag är förbenat nyfiken 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 18:44Efter att haft möjligheten att testa båda samt snackat ihop mig med övriga användare så var valet rätt självklart -Windows. Gränssnittet känns enklare och moderna än android. Färre appar (åtminstone initialt) får jag helt enkelt leva med.
tack återigen
Efter att haft möjligheten att testa båda samt snackat ihop mig med övriga användare så var valet rätt självklart -Windows. Gränssnittet känns enklare och moderna än android. Färre appar (åtminstone initialt) får jag helt enkelt leva med.
tack återigen