Quote from Guest on 24 September 2007, 12:12Idag fick jag min nya Runners World. Har nämligen börjat prenumerera. FunBeat har annons på sista sidan, hoppas man kan förvänta sig en tillströmning nya medlemmar!
Idag fick jag min nya Runners World. Har nämligen börjat prenumerera. FunBeat har annons på sista sidan, hoppas man kan förvänta sig en tillströmning nya medlemmar!
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 12:22Oj då får jag hoppas att min kanske ligger där hemma sen när man kommer hem!
Oj då får jag hoppas att min kanske ligger där hemma sen när man kommer hem!
Quote from Christer Heinbäck on 24 September 2007, 12:37Jag såg också det, fast jag fick min tidning i fredags. (H)
Roligt att funbeat syns lite!
Jag såg också det, fast jag fick min tidning i fredags. (H)
Roligt att funbeat syns lite!
Quote from Urban Nilsson on 24 September 2007, 12:52Kan man gissa att det är ett Barter byte?
Kan man gissa att det är ett Barter byte?
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 13:51Gött! Kom RW idag!? Då kanske jag också fått min och min nya löparklocka, jippey!! (H:)
Gött! Kom RW idag!? Då kanske jag också fått min och min nya löparklocka, jippey!! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 08:00Såg också FunBeat i tidningen. Kul att det syns. Hoppas andra än vi FunBeatare också ser den.
Såg också FunBeat i tidningen. Kul att det syns. Hoppas andra än vi FunBeatare också ser den.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 11:11Mm min hade kommit igår. Roligt med annonsen men jag hade nog inte sett den om inte folk hade skrivit det.
Dock så var det ett rätt tråkigt nummer av RW tyckte jag.
Mm min hade kommit igår. Roligt med annonsen men jag hade nog inte sett den om inte folk hade skrivit det.
Dock så var det ett rätt tråkigt nummer av RW tyckte jag.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 14:03fick den i förrgår...såg direkt då jag snabb kollade...kul.
Men Olle... funbeat gubben på omslaget 🙂 de hade varit något.
Har tyvärr inte hunnit fördjupa mig i tidningen, hoppas jag får en stund i helgen.
fick den i förrgår...såg direkt då jag snabb kollade...kul.
Men Olle... funbeat gubben på omslaget 🙂 de hade varit något.
Har tyvärr inte hunnit fördjupa mig i tidningen, hoppas jag får en stund i helgen.