Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunbeat mobile
You need to log in to create posts and topics.

12

Laddade ner appen "Funbeat mobile" till min HTC med android och försöker regga mina träningspass. När jag trycker på spara står där bara att jag inte har någon inlogg till Funbeat,vart hittar jag inställningarna till att lägga till det?!

Någon som har sa

Tryck fram "settings" via knapp längst ner på telefonen så ska du få upp val med "Funbeat inloggning" samt "Om FunBeat Mobile".

när jag söker på Funbeat hittar min market inget, vad ska jag söka på?

När jag sökte på funbeat hamnade det överst.

Programmet heter annars "FunBeat mobile".

Något är knas ed min market isf, för oavsett om jag skriver FunBeat mobile eller bara funbeat får jag upp:

det finns inga matchningar i Android-butiken för sökningen

Om den inte funkar för din telefon så får du inte någon träff. Den funkar inte på Wildfire och Xperia X10 Mini, men det finns säkert fler telefoner som den inte funkar på heller.

whyyyyy?
jag har wildfire, när kommer det en som funkar för mig då?

Det är inte Olle som gjort den appen utan nån helt annan som jag inte tror har med Fnubbit att göra alls och de gjorde den inte med Wildfirens skärmstorlek så därför funkar det inte.

Se denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=810

Olles svar i nån tråd på varför det inte finns app för android var att det inte fanns så många androidanvändare på funbeat. Mitt svar på det är; nej för att det är så jädra meckigt att surfa på funbeat med mobilen!!!!

GE MIG EN APP NU!!!! Snälla please,

Android har gått om iPhone i USA nu.

12