Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:53Såklart. Alla försov sig pga alarmklocke-buggen och är nu skitsura.
Såklart. Alla försov sig pga alarmklocke-buggen och är nu skitsura.
Quote from Elias Engqvist on 3 January 2011, 20:30Det är fler i sverige som gillar dansband än de som gillar Beethoven!
Det är fler i sverige som gillar dansband än de som gillar Beethoven!
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 22:01Tack för svar,jag hade helt missat den menyn! Nu är det reggat,men ändå fungerar det inte..Får väl köra old school och logga in på laptopen istället:)
Tack för svar,jag hade helt missat den menyn! Nu är det reggat,men ändå fungerar det inte..Får väl köra old school och logga in på laptopen istället:)
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 23:42Det lät som ett nederlag!
Måste testa att regga ett pass med appen för att se om det funkar.....
Det lät som ett nederlag!
Måste testa att regga ett pass med appen för att se om det funkar.....
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 23:49Funkade perfekt att regga ett pass via mobilen!
Vad är det för konstigt som händer dig?
Funkade perfekt att regga ett pass via mobilen!
Vad är det för konstigt som händer dig?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 06:42Har nu forskat vidare i saken och inser att jag nog har missuppfattat det lite..Jag trodde att dom skulle reggas på fejjan eftersom jag valt det alternativet på Funbeat,men passen reggas helt korrekt på Funbeat via appen:) Så allt är i sin ordning:)
Har nu forskat vidare i saken och inser att jag nog har missuppfattat det lite..Jag trodde att dom skulle reggas på fejjan eftersom jag valt det alternativet på Funbeat,men passen reggas helt korrekt på Funbeat via appen:) Så allt är i sin ordning:)