Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunbeat och Android?
You need to log in to create posts and topics.

12

den funkar inte på min xperia x10 mini heller.
Alla android appar ska stödja alla android telefoner med samma eller lägre version....iirc

Det låter som det är upplösningen (QVGA) som ställer till det.

I Android går det att speca extremt hårt för vilka telefoner en app går att köra på, bl.a. upplösning, min- och maxversion av OS:et, språkinställningar, inmatningsmetod etc.

Jag har fått svar från de som utvecklat funbeat mobile och det är mycket riktigt upplösningen som ställer till det. De har inte bestämt sig för om de vill lägga ner tid på utveckla den vidare.

Att surfa vanligt på funbeat med htc wildfire för att regga

Oj missade den här tråden. Jag har också en Wildfire och kunde inte köra FunBeat Mobile, hur går det för dig Anders A? Vore ju perfekt om man kunde utnyttja mobben både att logga med gpsen och sedan regga på funbeat! 🙂

Det finns nog risk för att Olle kan hinna före med den funktionen. Sen har han tillgång till ett lite mer utökat API än det som är tillgängligt publikt.

Bra att du pushar upp mitt uttalande lite så jag får tummen ur 🙂

Om man är villig att lägga ner tid och möda för att få en bra app till Funbeat som funkar bra så borde väl inte Olle vara den som hindrar utan tvärtom tycker jag. Skicka ett mail så kanske han kan ge dig den info du behöver. Det skulle ju bara vara ett ly

Jag tror inte att det är Olles vilja det handlar om här utan om hans bandbredd. Han vill nog få iPhone-appen klar och stabil först. Sedan lär det nog gå fortare att få till en Androidversion.

Funbeat fungerar jättebra i Opera Mini för mig. Och så kan man ju surfa på alla andra sajter också. Reklamproblemet borde inte vara några problem, eftersom Opera Mini ju är en riktig webbläsare.

Bara att ladda ner i Android app store.

Jag har en x-10 mini, kör åxå opera, funkar utmärkt..

12