Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 20:14Kan bara instämma i hyllningskören. SÅ glad att jag hittat hit 🙂
Kan bara instämma i hyllningskören. SÅ glad att jag hittat hit 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 23:26Ett grattis till kommer här!
Ett grattis till kommer här!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 23:39Jo grattis grattis!!!
Jo grattis grattis!!!
Quote from Lena O on 15 November 2008, 11:52Olle: Spanade jag dig bland Publiken i IDOL igår???
Olle: Spanade jag dig bland Publiken i IDOL igår???
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 12:47Gary: Haha, nej det lär du knappast ha gjort.
Gary: Haha, nej det lär du knappast ha gjort.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 19:07Grattis, Olle!! Snyggt jobbat.
Grattis, Olle!! Snyggt jobbat.
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 04:51Grattis!!! Det är funbeat sidan värd
Grattis!!! Det är funbeat sidan värd
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 07:33Jag instämmer i hyllningskören - en bättre höjare av träningsmotivationen finns inte (t+)
Tänk så många människor som förbättrar sin kondition och sin livskvalitet tack vare dig Olle (L)
Jag instämmer i hyllningskören - en bättre höjare av träningsmotivationen finns inte (t+)
Tänk så många människor som förbättrar sin kondition och sin livskvalitet tack vare dig Olle (L)
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 09:06Jättegrattis! Framför allt till dej Olle - naturligtvis. Men också till alla oss andra som har tillgång till den här superduperheltotroligtkanonbra sidan. 🙂
Jag är sjukt mallig när jag tränar i mina FB-kläder. Gör reklam för FB så fort jag får tillfäll
Jättegrattis! Framför allt till dej Olle - naturligtvis. Men också till alla oss andra som har tillgång till den här superduperheltotroligtkanonbra sidan. 🙂
Jag är sjukt mallig när jag tränar i mina FB-kläder. Gör reklam för FB så fort jag får tillfäll
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 19:26Va kul! (H:)
Va kul! (H:)