Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat rules
You need to log in to create posts and topics.

Jag med!!! Och jag skulle också betala för ett "uppgraderat" medlemskap. Kolla in cykelklubben t ex. Där finsn 3 olika alternativ från 0 kr till 300 beroende på vilka funktioner du vill ha tillgång till. Funbeat MÅSTE fungera annars rasar mycket i min lil

Oh no, ingen funktionssegregering på FB inte! (t-)
Men ett frivilligt stödmedlemsskap skulle nog många här hoppa på.

Lite så jag tänkte, en möjlighet att privat och frivilligt stötta Funbeat. Jag betalar inget gymkort, inga spåravgifter eller dyrbar utrustning. Tänkte att då kunde jag istället betala in en summa för att jag får använda detta eminenta forum.

Äsch, jag trodde Daniel hade typ forumregler på G

När jag ser datumen för Daniels inlägg, kan jag inte låta bli att fundera på hur funbeat var då! Jag kommer ihåg hur det funkade när jag började, några månader tidigare , men inte de förändringar som skedde under de månaderna!

Funbeat är verkligen värt j

Funbeat kanske går jättebra rent driftskostnadsmässigt bara genom reklam och företagsdelen. Timlönen till utvecklaren brukar dock inte bli så bra eftersom det går åt fruktansvärt många timmar för att driva och utveckla en sån här site.

Ett sätt att få in

Det är det jag oroar mig för, att Olle ska gå på knäna ekonomiskt och arbetsmässigt. Då vill jag stötta så gott jag kan. Som det nu är känns det som om jag åker snålskjuts. Jag kan inte betala vad jag tycker det är värt, för mig är det ovärdeligt men om j

Att promota Olles produkt Företagstävlingar tycker jag är den enklaste vägen att gå för att stödja det arbete som läggs ner på denna sida.
Att följa något "Cykelklubben-upplägg" tror jag inte alls på av många olika anledningar.

Det jag skulle kunna tänka

Sk. Donateware
http://en.wikipedia.org/wiki/Donateware

Japp, donationware är väl det rätta namnet på det.

Donationcommunity? Fast det blir ju nästan som någon SIDA-sida.